Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Als je je factuur nog hebt, heb je denk ik nog wel garantie (volgensmij meestal een jaar na aankoop). Ik zou zeggen, probeer hem RMA te sturen, je kunt het altijd proberen. Ga er zelf niks aan klooien, zodat je je garantie blijft houden, tenzij je pcboer hem weigert
Nou, dan probeer je voor die 1 tot 2 weken je sociale leven weer op te pakken 
Of je pakt een PCI kaartje..
Of je pakt een PCI kaartje..
Waar moeten wij jou mee helpen eigenlijk? 
Ik mis de vraag nogal in je topicstart. Als die koeler kapot is kunnen wij er ook weinig aan doen. Je kunt proberen hem te repareren als je dat wilt. Maar op een 9 maanden oude kaart zit vast nog wel garantie.
Ik mis de vraag nogal in je topicstart. Als die koeler kapot is kunnen wij er ook weinig aan doen. Je kunt proberen hem te repareren als je dat wilt. Maar op een 9 maanden oude kaart zit vast nog wel garantie.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Wat verstandiger is, of er misschien een oplossing is ?cybersteef schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:09:
Waar moeten wij jou mee helpen eigenlijk?
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Zoals we al hier zeiden
http://forum.counter-stri...thread.php?t=24512&page=2
Doe nou niet koppig, 2 weken zonder videokaart ga je echt niet dood van. Je kunt hier wel zeuren, maar hoe moeten we je dan helpen? Gewoon op RMA sturen. En als je geen geduld hebt + veel geld koop je een nieuwe koeler.
http://forum.counter-stri...thread.php?t=24512&page=2
Doe nou niet koppig, 2 weken zonder videokaart ga je echt niet dood van. Je kunt hier wel zeuren, maar hoe moeten we je dan helpen? Gewoon op RMA sturen. En als je geen geduld hebt + veel geld koop je een nieuwe koeler.
Dat ben ik ook al van plan, wou alleen jullie meningen weten. Want heb geen zin om 2 weken te wachten en dan moet je ook nog voor de verzendkosten en shit betalen
En ik heb ook gekeken in onder andere de shopsurvey van Alternate waar ik de videokaart gehaald had, dat de meeste met een kapotte videokaart minimaal 8 weken moesten wachten
[ Voor 35% gewijzigd door robvanderaart op 18-09-2006 22:02 ]
Pagina: 1