Asus X800Pro / VIVO Fan kapot Hoge temperaturen

Pagina: 1
Acties:

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-07 22:33
Mijn specs staan in mijn profiel.

Ineens zag ik dat mijn videokaart idle was, en dacht dat er iets niet klopte want normaal is hij 45 graden idle. Ik deed me kast open en wat bleek me fan van me videokaart bleek niet meer te draaien. Stressed is hij boven de 90, en als ik 10 minuten CS:S speel dan loopt mijn computer spontaan vast. Ik heb de videokaart al rond 9 maanden denk ik, en ik weet niet of er nog garantie op zit, of dat het beter is als ik er een andere koeler op zet. Maar dan vervalt de garantie dacht ik.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen O+

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 21:03
Als je je factuur nog hebt, heb je denk ik nog wel garantie (volgensmij meestal een jaar na aankoop). Ik zou zeggen, probeer hem RMA te sturen, je kunt het altijd proberen. Ga er zelf niks aan klooien, zodat je je garantie blijft houden, tenzij je pcboer hem weigert :)

• robvanderaart
Maar weet je wat het ook is, ik heb geen vervangende videokaart...

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• Mint
Nou, dan probeer je voor die 1 tot 2 weken je sociale leven weer op te pakken :P

Of je pakt een PCI kaartje..

• robvanderaart
Ik heb geen zin, om langer dan 2 weken te wachten, en helemaal niks te kunnen doen op me PC.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Waar moeten wij jou mee helpen eigenlijk? :?
Ik mis de vraag nogal in je topicstart. Als die koeler kapot is kunnen wij er ook weinig aan doen. Je kunt proberen hem te repareren als je dat wilt. Maar op een 9 maanden oude kaart zit vast nog wel garantie.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Mint
Nouja, het is óf 2 weekjes wachten, óf een helemaal kapotte pc. Het is jouw keuze, niet de mijne.

• robvanderaart
Helemaal kapotte PC ? Als ik geen spelletjes speel blijft hij gewoon op 70 graden draaien.

• robvanderaart
cybersteef schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:09:
Waar moeten wij jou mee helpen eigenlijk? :?
Ik mis de vraag nogal in je topicstart. Als die koeler kapot is kunnen wij er ook weinig aan doen. Je kunt proberen hem te repareren als je dat wilt. Maar op een 9 maanden oude kaart zit vast nog wel garantie.
Wat verstandiger is, of er misschien een oplossing is ?

• robvanderaart
Ik ga een Zalman VF700-Cu bestellen.

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-06 14:59
Zoals we al hier zeiden

http://forum.counter-stri...thread.php?t=24512&page=2

Doe nou niet koppig, 2 weken zonder videokaart ga je echt niet dood van. Je kunt hier wel zeuren, maar hoe moeten we je dan helpen? Gewoon op RMA sturen. En als je geen geduld hebt + veel geld koop je een nieuwe koeler.

• robvanderaart
Dat ben ik ook al van plan, wou alleen jullie meningen weten. Want heb geen zin om 2 weken te wachten en dan moet je ook nog voor de verzendkosten en shit betalen :( En ik heb ook gekeken in onder andere de shopsurvey van Alternate waar ik de videokaart gehaald had, dat de meeste met een kapotte videokaart minimaal 8 weken moesten wachten :O

[ Voor 35% gewijzigd door robvanderaart op 18-09-2006 22:02 ]

Pagina: 1