Na een aantal jaren met grote koptelefoons op te hebben gelopen werd het tijd voor iets nieuws.
De Apple iPod 'in-ear' Headphones.

Tot nu toe heb ik altijd Sennheiser koptelefoons gehad, comfort en kwalieit.
Nadelen van koptelefoons zijn dat je haar in de war gaat zitten
en dat je altijd zo'n ding om je nek hebt hangen. Ik wilde iets kleins, maar met goede geluidskwaliteit. Zo kwam ik bij de Apple oordopjes. Ik ben zelf in het bezit van een iPod dus deze pasten er mooi bij.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
De Apple iPod 'in-ear' Headphones.

Tot nu toe heb ik altijd Sennheiser koptelefoons gehad, comfort en kwalieit.
Nadelen van koptelefoons zijn dat je haar in de war gaat zitten
Na het aanschaffen direct uit de verpakking getrokken om te gebruiken. Bij de Apple Store zeiden ze dat het even was wennen maar als je eenmaal was gewend je niet meer anders wilde. 'Whooha!!' dacht ik. Maar helaas voor mij blijven deze dingen niet in mijn oor zitten, met geen van de 3 opzet stukjes. Als ik de oordopjes in doe blijven ze een aantal seconden goed zitten en ik stond versteld van het geluid, heldere tonen en goede bas. Ik heb ze nu een week en ik kan er maar niet aan wennen. (Natuurlijk komt dit ook omdat ze niet blijven zitten).De iPod-oordopjes bieden een betere onderdrukking van ruis en omgevingsgeluid en een fantastische geluidskwaliteit en basresponsie, en zit bovendien uiterst prettig. Wordt geleverd met oordopjes in drie verschillende maten, zodat de koptelefoon altijd perfect in uw oor past.
Zijn er meer mensen met dit probleem?