http://www.nvchips-fr.com
heeft nieuwere whql drivers. in elk geval getest door M$ dus zal beter zijn dan een andere gelekte beta.......
6.62 voor w2k en 6.67 voor w9x
succes
heeft nieuwere whql drivers. in elk geval getest door M$ dus zal beter zijn dan een andere gelekte beta.......
6.62 voor w2k en 6.67 voor w9x
succes
Verwijderd
www.computerbase.de
www.reactorcritical.com
Download de laatste leaked detonator drivers (6.72). Coolbits ondersteuning zit daar weer in en je kan als een tv out hebt met de instellingen spelen zonder steeds te moeten rebooten. Bij mij zijn ze stabiel en qua snelheid net zo goed als 6.49 ...
www.reactorcritical.com
Download de laatste leaked detonator drivers (6.72). Coolbits ondersteuning zit daar weer in en je kan als een tv out hebt met de instellingen spelen zonder steeds te moeten rebooten. Bij mij zijn ze stabiel en qua snelheid net zo goed als 6.49 ...
De 6.50 zijn de snelste volgens 3dchipset.com maar die is down op het moment..
Neem maar aan dat de 6.50 het snelst zijn
Neem maar aan dat de 6.50 het snelst zijn
o ja hier zo.. http://64.177.148.143/nvidia_reference_driver_comparison.htm
Ik heb ff die 6.50 gedownload, maar hoe installeer je die boel? Er zit geen setup proggie bij ofzo.
Ps, ben geen newbee op alle gebieden hoor;)
Ps, ben geen newbee op alle gebieden hoor;)
Verwijderd
eigenschappen van je beeldscherm/advanced/adapter --> change adapter of update adapter whatever daar staat.. dan verwijzen naar dir/mapje waar drivers in staan
Kan bestand nvagp.inf niet vinden.. Tijdens installatie.
Ik laat m nog ff openstaan de installatie, heeft iemand een oplossing?
Ik laat m nog ff openstaan de installatie, heeft iemand een oplossing?
Deze computer=>eigenschappen=>apparaatbeheer=>beeldschermadapters=>Jouw GF2MX=>eigenschappen=>stuurprogramma=>details stuurprogramma=>bestandsversie=>laatste 3 cijfers!
Zo das ook weer gedaan
Zo das ook weer gedaan
Tnx
Jammer alleen dat mijn 3dmark niet omhoog gaat, ondanks deze drivers.
Maar goed, ik heb nix te klagen.
Jammer alleen dat mijn 3dmark niet omhoog gaat, ondanks deze drivers.
Maar goed, ik heb nix te klagen.
Pagina: 1