Weet iemand hoe het Snelheidsalarm in tomtom 6 werkt en of je dit kunt aanpassen? Bij een demo van tomtom mobile heb ik het niet kunnen vinden (v 6.000 stond erop).
Toevallig ben ik nu ook al een uur aan het zoeken. Heb ook screenshots gezien van een rode tekst op je display zoiets van 126/120km per uur (oftewel: je rijdt te hard, lul). 
Maar ik kan 't nergens vinden. Het staat bij die review wel bij het PLUS-pakket. Wellicht moet je ervoor dokken? Gelukkig werkt de POI-zooi (van flitspaal.nl) wel prima.
Edit: damn, ik zie nu dat PLUS gewoon werkt. Relaxed!
Maar ik kan 't nergens vinden. Het staat bij die review wel bij het PLUS-pakket. Wellicht moet je ervoor dokken? Gelukkig werkt de POI-zooi (van flitspaal.nl) wel prima.
Edit: damn, ik zie nu dat PLUS gewoon werkt. Relaxed!
[ Voor 8% gewijzigd door spaceboy op 18-09-2006 22:19 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Die snelheden laat ie alleen zien als er van de weg bekend is hoe hard je er mag, dat is niet overal bekend helaas.
Okay... maar da's automatisch? Ik zie nergens een optie om dat aan dan wel uit te zetten?Sick Nick schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:22:
Die snelheden laat ie alleen zien als er van de weg bekend is hoe hard je er mag, dat is niet overal bekend helaas.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
hij geeft geen alarmgeluidje, hij laat inderdaad zoiets als 165/120 zien in het rood en 115/120 in het wit. niets om je aan te ergeren dus. en er is daarom ook geen instelling om dat uit te zetten.spaceboy schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:29:
[...]
Okay... maar da's automatisch? Ik zie nergens een optie om dat aan dan wel uit te zetten?
Ik denk dat je bedoelt dat ie verkeershinder zonder account kan ophalen? Dat viel mij ook op, terwijl het volgens http://www.tomtom.nl/plus/services/traffic.ph toch echt 40 euro per jaar zou moeten kosten (misschien soort van evaluatie periode?).damn, ik zie nu dat PLUS gewoon werkt. Relaxed!![]()
Flitspalen heb ik ook via POIedit draaien, de 'Pre-installed Safety Cameras database' is trouwens kaduk mijn 6.000. Mobile POIedit (zie de download page) werkt trouwens ook heel netjes (handig voor onderweg!!!)
Over het algemeen merk ik wel dat ie schokkeriger is dan tomtom5 , ook al heb ik even weinig POI's op de kaart staan (alleen de flitspalen en trajectcontroles).
Wat ik dus mis is snelheidsinfo altijd laten zien per weg en rijstrook informatie (waar moet ik voor het stoplicht gaan staan). Volgens mij zit dit wel in navigon 6 / 2006 dus die moet ik ook maar eens checken zodra ie uit is.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 11:24 ]
PLUS is een maand gratis.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Helaas is dat inderdaad automatisch. Helaas, want de rode tekst vermindert de afleesbaarheid.spaceboy schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:29:
[...]
Okay... maar da's automatisch? Ik zie nergens een optie om dat aan dan wel uit te zetten?
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()