sunbeamtech nuuo 550w kapot

Pagina: 1
Acties:

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-02 20:07
ik zit met een probleem, ik heb een half jaar terug een nieuwe voeding gekocht omdat mijn oude voeding (no-name 350w) niet genoeg connectors had en mijn system met die voeding instabiel werd.

ik ben erg teverden geweest over de voeding maar een tijdje terug kreeg ik rare reboots en fouten, ik had geen idee waar dit aan lag en ik maar zoeken naar wat het kon zijn, op een gegeven moment bleef alleen dus nog de voeding over maar ik kon het moeilijk geloven want die was net nieuw!

ik toch maar even proberen en een voeding van een vriend dr in gepropt en wel ja alles werkt weer.
ik prop mijn sunbeam dr weer in en voer een testje uit met prime95 en na vijf minuten begin ik een brandlucht ruiken ik kijk in mn case en dr komt gwoon rook vlakbij naast de cpu van daan! :(

dus ik maar tervaervangeing even een no name 400w voeding gekocht van 20 euro zodat ik nog door kon werken trwijl mijn voeding naar de garage gaat, maar met deze voeding heb ik dus een videokaart een hardeschijf en een aantal fans minder :(

het echte probleem is nu dat ik aan mijn vader had gevraagt omdat ding van het internet te bestellen en daar was ik dus niet bij, en mijn vader kan zich nu niet meer herrineren waar ie dat ding heeft bestelt en hij kan op de een aof andere manier de order emails ook niet vinden :S

dus dacht ik misschien als ik eens heel lief aan sunbeam vraag of ik dat ding direct naar hun kan sturen, maar ik heb gezocht en kan geen e-mail telefoon nummer vinden van sunbeam nederland, bestaat dat wel? en zou het enig kans van slagen hebben om aan hun te vragen die voeding te vervangen/reparen zonder tussenkomst van de winkelier?
ik heb er wel veel belang bij want ik kan geen ieuwe betalen atm :(

samen gevat moet ik dus weten of er ook manier is om sunbeam te bellen/ e-mailen in het nederlands en of het mogelijk is om een product terug te sturen zonder tussen komst van de winkelier

hoop dat jullie kunnen helpen, ;)

mvg iggie

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als ik zou lees op hun site kan je wel contact opnemen met iemand van Sunbeamtech :)
Sales Request : martin@sunbeamtech.com.
Waar je deze voedingen zou kunnen kopen:
Online stores
www.bg-computers.com
Succes :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• !GN!T!ON
bedankt :)
ik heb een mailtje gestuurd naar dat adres (en het engels) en nu maar hopen dat ik het RMA kan sturen :)

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-02 14:06
!GN!T!ON schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 17:32:
bedankt :)
ik heb een mailtje gestuurd naar dat adres (en het engels) en nu maar hopen dat ik het RMA kan sturen :)
met een beetje geluk kan je het gewoon rma sturen. bij me oude baas ( ok was zakelijk ) monitoren van LG enzo regel je ok met LG zelf komt ook de leverancier niet tussen. LG checkt gewoon aan de hand van serie nummer wanneer de monitor gemaakt is en geeft je dan wel of niet garantie. hopelijk dat hun net zo zijn ;)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• !GN!T!ON
zou geweldig zijn want met de voeding die ik atm heb kan ik maar 1 vidkaart aansluiten en maar 1 van mn 2 hdd's :(