• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-01 11:40
Ik werk bij een bedrijf dat veelal PS en indesing gebruik voor presentatie, doel einde om de klant indruk te geven wat we kunnen bieden. ( genoeg achtergrond :+)

Bij het openen van + 1 GB PSD files geeft PS een melding Scratch disk full. na het bekijken van temp dir lijkt dit niet het geval. defrag er overheen gejast nog steeds dezelfde meldingen.

PC specs. Intel Xeon 2 Ghz
2 GB RAM
40 Gig HDD.
C = 10
D = overige

Gebruiker heeft geen ADMIN of Local Admin rechten..

Als ik inlog met me admin account heb ik totaal geen problemen. ook een dag een medewerkster er mee laten werken.

Iemand hier een idee wat het zou kunnen zijn??

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Arrigi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-01 20:37
Scratch disks (te vinden onder edit -> preferences -> Plug-Ins & Scratch disks zijn de eigen "virtuele geheugens" van PS. Daar kan je dus de partities/schijven instellen waar PS z'n scratch disks mag zetten.
Als de C vol zit, zal ie op de D willen schrijven (indien zo ingesteld). Je gebruiker heeft ofwel geen schrijfrechten voor de tweede partitie, of een max diskquota :).
Kijk eens als je zo een bestand opent of je C schijf vol komt te zitten?

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

een page file van windows was bij mij het probleem..... toen heb ik de prime-scratch op een andere partitie gezet en hij zeurde niet meer....
wellicht hier ook het probleem.

edit: waarschijnlijk heeft je gebruiker geen schrijf rechten op de prime-scratch..

[ Voor 19% gewijzigd door hobbeldebobbel op 18-09-2006 19:49 ]

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet