Toon posts:

DC wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste dagen hebben diverse DC projecten behoorlijke averij opgelopen.

Bij SETI hebben een aantal idioten de client gekraakt en +/- 1 miljoen fake units ingeleverd.

Dcypher.net (GF) is zo lek als een mandje en is nu al 2 dagen down.

Bij OGR kan je dezelfde stubs tot in het oneindige blijven flushen.

Het enige project wat zich staande weet te houden(op een paar kleine hikjes en wat verdwenen blokjes na):) in deze malaise is RC5.

De moraal van dit verhaal: dat mag je zelf concluderen;)

Verwijderd

Zijn er al doemscenario's bedacht voor het geval een of andere rukker uit Nepal per ongeluk vandaag of morgen de RC564-key vindt? :)

Verwijderd

Topicstarter
We zouden zelf een 128 bits RC5 wedstijdje kunnen organiseren en gezellig met TA en /. en nog wat andere teams de competitie aan kunnen gaan.:)

edit
D.net mag de administratieve rompslomp blijven doen, in RC5 doen ze dat nog niet zo slecht:)
/edit

Verwijderd

Ja... en gezellig met z'n allen honderd jaar aan één promille rekenen :+

Verwijderd

Topicstarter
Ach, dan hebben we "voorlopig" wat te doen:)

Verwijderd

Quantum Computing .. *poef* .. alles opgelost.

Verwijderd

Spelbreker! :(

;)

(/me is benieuwd wanneer die dingen voor het eerst in de huiskamers gaan verschijnen)

Verwijderd

Tja zo ken ik er nog wel een paar :)

als of men nu geen IE of outlook meer gebruikt nu het blijkt dat ze lek zijn >:)

het zal wel vaart lopen denk ik, voor rc5 is een goede dupe checker voor ogr vinden ze ook wel wat.

En wat is next ? hmmm ze gingen toch commercieel ? dus er komen kodes die dus uit unieke brokjes zijn opgebouwd, daar jeniet zoiets als pi / rc / ogr rekent maar simpelweg een deel van een dnastring etc.

Hmm Stats zijn LOL :o
wie en welk team hebbben de grootste pc's die nix deden :)

• The outer limits
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

The outer limits

AKA Akita

Op dinsdag 30 januari 2001 00:09 schreef aginor het volgende:
Ja... en gezellig met z'n allen honderd jaar aan één promille rekenen :+
Kan je tenminste nog eens aan je kleinkinderen vertellen dat jij een van de eerste mensen op aarde was die ermee is begonnen :)

Akita

Pagina: 1