Toon posts:

overstappen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Besten,

Mijn vriendin zit bij een hosting bureau voor haar zakelijk website. Ik zal de naam niet gelijk noemen.
Dat hostingbureau maakt er echt een potje van. Zo heeft zijn nou al een 3 dagen geen email en dat is niet de eerste keer. Nou willen we overstappen. Echter het contract loopt tot juli 2007. En we hebben ook al betaald. Dat is nog niet zo'n drama als we maar een andere host krijgen.

haar Host-bureau vertelde dat dat wel gewoon kon.
Hoe gaat het nou precies in zijn werk? Kan ik gewoon naar een ander bureau gaan en daar alles onder brengen? En kunnen zij dan zonder meer alles overzetten?

THNX
Kompas

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De ontvanger regelt het in principe, dus het nieuwe hosting bedrijf kan de domeinnaam overzetten. Jij bent zelf verantwoordelijk voor het opzeggen van het huidige contract en zeer waarschijnlijk ook het overzetten van de data naar de nieuwe host.

Maar als de huidige host er zo'n zooitje van maakt, dan kan eventueel ook de mogelijkheden verkennen om je geld terug te eisen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Nou als ik de naam in google wordt ik overvallen met een stortvloed aan NIET DOEN, OPLICHTERS, TUIG, GELDWOLVEN, ADVOCAAT.... bla bla bla...

En toen ik ze belde hadden ze alle info ook al helemaal paraat toen ik begon over opzeggen:-)
m.a.w. ze horen het vaker.. Ze krijgen dus al genoeg op hun flikker....:-):-) Op die gedachte slaap ik goed...

Maar ik kan dus gewoon bellen met hosting bureau X en dan regelen zij het verder?

Nou weet ik dat het niet de bedoeling is hier te vragen "wat is dan wel een goede". Maar er zijn websites Zie sticky waarin je kan zien wat mensen van bepaalde hostingbureau vinden. Echter het zijn er zoveeeeel. Is er ook een top 10 ofzo. Met goede prijskwaliteit verhoudingen...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maar ik kan dus gewoon bellen met hosting bureau X en dan regelen zij het verder?
Meeste (goede ;)) hosters geven je een optie om een bestaande domeinnaam te verhuizen naar hun. Dat doen ze uiteraard alleen als die domeinnaam op de naam van de aanvrager staat, maar na het tekenen van je contract, nemen zij de administratieve en technische afhandeling van je domeinnaam over ja.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.