Ik maak veel gebruik van VPC.
Af en toe wil ik een VPC delen met iemand anders. Op een DVD past hij niet (meestal zijn ze 20GB+).
Heeft er iemand een tip hoe de VPC zo klein mogelijk te krijgen. Winzip doet zijn best, maar meer dan 20% haalt hij er niet af.
Microsoft heeft overigens besloten (een tijdje geleden) Virtual PC 2004 gratis weg te geven.
Microsoft Virtual PC is voor mij onmisbaar, aangezien ik veel verschillende OS-en tegelijk wil kunnen draaien.
Af en toe wil ik een VPC delen met iemand anders. Op een DVD past hij niet (meestal zijn ze 20GB+).
Heeft er iemand een tip hoe de VPC zo klein mogelijk te krijgen. Winzip doet zijn best, maar meer dan 20% haalt hij er niet af.
Microsoft heeft overigens besloten (een tijdje geleden) Virtual PC 2004 gratis weg te geven.
http://www.microsoft.com/...tualpc/downloads/sp1.mspxMicrosoft Virtual PC 2004
Virtual PC 2004 is a powerful software virtualization solution that allows you to run multiple PC-based operating systems simultaneously on one workstation, providing a safety net to maintain compatibility with legacy applications while you migrate to a new operating system. It also saves reconfiguration time, so your support, development, and training staff can work more efficiently.
Microsoft Virtual PC is voor mij onmisbaar, aangezien ik veel verschillende OS-en tegelijk wil kunnen draaien.