Volgens alle specs die ik heb gevonden is een SDIO slot in een pocketpc 'backwardscompatible' met MMC kaartjes en ook met het aansturen van kaartjes via een SPI interface. Theoretisch zou het dus mogelijk moeten zijn om willekeurige IC's (dus niet per definitie een geheugenkaart) als slave direct aan het SDIO slot te hangen en de pocket PC te programmeren als SPI Master.
Ik heb me echt al rot gezocht, maar ik kan nergens vinden of het ook binnen Windows CE (welke versie dan ook) op de Pocket PC mogelijk is om deze als host controller te gebruiken om zo dus een IC als SPI slave aan te koppelen. Binnen MSDN kom ik ook niet veel verder.
Waarschijnlijk kan het met linux en zijn MMC controller wel, maar dat draait natuurlijk weer niet op de pocket pc's
.
Iemand enig idee, of stel ik weer eens een te moeilijke vraag?
Ik heb me echt al rot gezocht, maar ik kan nergens vinden of het ook binnen Windows CE (welke versie dan ook) op de Pocket PC mogelijk is om deze als host controller te gebruiken om zo dus een IC als SPI slave aan te koppelen. Binnen MSDN kom ik ook niet veel verder.
Waarschijnlijk kan het met linux en zijn MMC controller wel, maar dat draait natuurlijk weer niet op de pocket pc's
Iemand enig idee, of stel ik weer eens een te moeilijke vraag?