Ik zit met een vervelend probleem. Ik wil een 1U-behuizing inrichten met een ASRock 775V88+ moederbord en een CoolerMaster actieve 1U-cooler voor socket 775. Het eerste probleem is dat, zoals je kunt zien op de afbeelding, er twee condensatoren in de weg zitten op de plek waar dus die 1U-cooler moet komen. Het andere probleem is dat ik bij die cooler vier van deze schroefjes heb gekregen, maar op dat ASRock moederbord zitten vier wat grotere gaten waar die schroeven absoluut niet in blijven zitten.
Ik zat eraan te denken om die condensatoren even aan de kant te solderen, gaat dat lukken? Hoe moet ik ze in eerste instantie los krijgen?
En hoe zit het met die schroeven, ik zie her en der op internet plaatjes van een kruisvormig bevestigingsplaatje voor de socket 775 waar zo te zien wél die schroeven in kunnen, maar ik snap het systeem niet.
Ik zat eraan te denken om die condensatoren even aan de kant te solderen, gaat dat lukken? Hoe moet ik ze in eerste instantie los krijgen?
En hoe zit het met die schroeven, ik zie her en der op internet plaatjes van een kruisvormig bevestigingsplaatje voor de socket 775 waar zo te zien wél die schroeven in kunnen, maar ik snap het systeem niet.