Toon posts:

DDR2 prijzen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb gezien dat de prijzen van de DDR2 modules de laatste maand(en) sterk gestegen zijn. Ik lees op verschillende plaatsen dat de reden hiervoor is dat de systemen met DDR2 in de lift zitten.

Oke allemaal goed en wel maar nu mijn vraag: gaan de prijzen binnenkort terug dalen want dan stel ik de aankoop van de duurdere pc-6400 wat uit en steek ik er eventjes goedkopere DDR2-533 in.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Wil degene die dat weet dan ook even melden wanneer de huizenmarkt weer eens instort?

Ik zit al een paar jaar te wachten namelijk.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

CodeCaster schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:19:
Wil degene die dat weet dan ook even melden wanneer de huizenmarkt weer eens instort?

_O-

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:05

Exirion

Gadgetfetisjist

CodeCaster schreef op maandag 18 september 2006 @ 11:19:

Niemand zit op kapitaalvernietiging te wachten, dus je kunt eindeloos wachten denk ik. Beetje naief om daar op te gaan zitten wachten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-12-2025

Vincenz0

Coder

[offtopic] ze zeggen dat de huizen prijzen zakken, maar ze stijgen nog steeds ;-) [\offtopic]

[ontopic]
koop je geheugen nu maar, aangezien er meer vraag ontstaat naar ddr2 gaan de prijzen verder omhoog verwacht ik [\ontopic]

Coding 4 Fun!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen helaas niet in de toekomst kijken ;)

Loos topic, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.