Mijn buurjongen heeft op een systeem hier afgelopen week een versie van Windows XP Pro geinstalleerd. Na een week bleek echter dat hij niet de legale licentie gebruikt heeft welke bijgeleverd was aan de PC. Om deze reden heb ik vervolgens Windows XP Pro opnieuw geistalleerd en de bijgeleverde licentie gebruikt.... Dit verloopt zonder eenige probleem, echter na het terugplaatsen van een backup komt de melding dat ik een minder legale licentie van Windows XP Pro gebruik weer gewoon terug het scherm op. Wat blijkt, Windows XP heeft ook een backup gemaakt van het register gezien er voor mij belangrijke gegevens in stonden mbt gebruik van bepaalde administratieve programma's.
Met andere woorden, ik heb Windows XP Pro geinstalleerd met een legale licentie maar werk nu wederom met een illigale licentie. Enkel de productcode veranderen slikt het systeem niet.
Iemand eenige probleem hoe ik dit op kan lossen?? Ik heb gewoon een legale licentie en gezien het OEM is wil Microsoft niets doen en me leverancier weet het gewoon niet.
Met andere woorden, ik heb Windows XP Pro geinstalleerd met een legale licentie maar werk nu wederom met een illigale licentie. Enkel de productcode veranderen slikt het systeem niet.
Iemand eenige probleem hoe ik dit op kan lossen?? Ik heb gewoon een legale licentie en gezien het OEM is wil Microsoft niets doen en me leverancier weet het gewoon niet.