Heb in ASP een simpel scriptje geschreven wat aan een aantal gebruikers een email moet sturen. Nu werkt dit wel, alleen bij mijn hotmail adres werkt dit niet.
Bij achtereenvolgens Yahoo, Gmail, Tele2 en m'n schoolaccount werkt het weer wel.
Het gaat om deze code:
Overal waar ik "**" heb gezet gaat het om vertrouwelijke informatie. Verder weet ik zeker dat het niet aan de smtp server ligt, daar andere vergelijkbare email van deze server wel aan komt op m'n hotmail adres. Verder heb ik uiteraard ook getest of alle variabelen en dergelijke goed gevuld worden. Maar zoals gezegd, naar andere emailadressen wordt het wel gewoon verstuurd.
Weet iemand waar dat aan ligt? Vind het maar wazig..
Bij achtereenvolgens Yahoo, Gmail, Tele2 en m'n schoolaccount werkt het weer wel.
Het gaat om deze code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| if (Err.number <> 0) then
VerstuurEmail=Err.Description
else
mailto = Rs.Fields("Mail_Voorkeur") 'Deze wordt goed gevuld
Set objMailer = Server.CreateObject ("smtpsvg.mailer")
objMailer.Subject = Onderwerp
objMailer.RemoteHost = "**"
objMailer.FromAddress = "**"
objMailer.FromName = "**"
objMailer.ReplyTo = objMailer.FromAddress
objMailer.ContentType = "text\plain"
objMailer.Priority = 1
objMailer.BodyText = body 'ook goed gevuld
objMailer.AddRecipient "**","**"
If objMailer.SendMail then
VerstuurEmail="verzonden"
else
VerstuurEmail="Email is niet verzonden"
end if
end if |
Overal waar ik "**" heb gezet gaat het om vertrouwelijke informatie. Verder weet ik zeker dat het niet aan de smtp server ligt, daar andere vergelijkbare email van deze server wel aan komt op m'n hotmail adres. Verder heb ik uiteraard ook getest of alle variabelen en dergelijke goed gevuld worden. Maar zoals gezegd, naar andere emailadressen wordt het wel gewoon verstuurd.
Weet iemand waar dat aan ligt? Vind het maar wazig..