Toon posts:

[XP] - Opstart probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Gisteren was ik een DVD aan het branden, dat wilde helaas niet helemaal goed, en Nero liep vast, ik kreeg de CD lade niet meer open, en ook explorer.exe liep vast. Tijd voor een reboot.

Maar, toen ik de PC resette deed hij alles netjes ik kreeg het windows laadscherm te zien, waarna hij overging in het blauwe gedeelte waar normaal de gebruikersaccounts staan.

Echter, bij mij komt er alleen "windows xp" in het scherm te staan, waar normaal dus hoort te staan met witte letters "starting up, bla bla".

Ik kan het beter laten zien denk ik, klik hier om een screen te zien, ik heb dus geen accounts staan aan de rechter kant, en bij mij loopt hij dus vast nog voordat er iets komt te staan bij waar hier staat "Click on your user name to begin".

Allemaal wel vreemd, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je hetzelfde probleem ook als je in safe mode opstart? En twee keer CTRL+ALT+DEL drukken, levert ook geen logon scherm op?

[ Voor 36% gewijzigd door BtM909 op 18-09-2006 08:10 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Jup, veilige modus werkt ook niet...hetzelfde probleem, hij blijft dan hangen.

CTRL AlT DEL werkt niet..

Ik denk dat dit een klassiek gevalletje van herinstallatie wordt. Helaas had ik er nog wat dingen opstaan die ik niet echt kwijt wilde. Maarja, dat is dan niet anders.

Ik herinstalleer hem pas vanavond rond een uur of acht, mocht nog iemand een idee hebben...hoor ik dat heel graag

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10-2025

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Je kunt toch gewoon zonder format reinstallen en dan je gegevens even backuppen.
Of je gebruikt een BootCD waarmee je NTFS schijven kunt uitlezen.

En daarna pas reinstall doen (en dan overwegen om format te doen).