Toon posts:

w2k + w98 + isdn

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het moet simpel zijn maar ik kom er niet uit. Ik heb op w98 mijn (helaas)isdn modem. Nu wil ik van deze modem ook gebruik maken op mijn w2t comp. Ik heb al een netwerk draaien met tcp/ip maar kan met geen mogelijkheid het modem delen. Op w2k zit wel de optie sharing connection maar deze kan ik op 98 niet vinden. Kan iemand mij hier even mee helpen hoe het wel moet.

Verwijderd

kon je ook niet uit de search komen

Verwijderd

Topicstarter
Heb er natuurlijk wel gezocht en ook wel goede info aangetroffen maar er staan zoveel topics en ik denk dat er een simpel antwoord voor is wat binnen een paar minuten kan worden verkregen ipv uren door de search te zoeken

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:46

Dark

who tweaked the light?

bij win98 moet je even op software onderdelen toevoegen/verwijderen gaan, en dan het windows onderdeel communatie/internet delen instaleren.

edit:
Als je het al hebt staat het bij je netwerkeigenschappen als adapter.

edit2:
dacht ik zo uit het hoofd... :p

Verwijderd

Topicstarter
Ga gelijk even proberen, hoop dat het werkt.

Verwijderd

Topicstarter
kan internet delen bij communicatie niet vinden??? enig idee

• Dark

Dark

who tweaked the light?

ik zit nu in 2k, maar als je een minuutje hebt boot ik ff 9x

Verwijderd

Topicstarter
graag

• Dark

Dark

who tweaked the light?

ik heb nu w98se us... de vorige uitleg was fout...

conrolpannel / add-remove software / windows setup / internettools, dan op details drukken en ICS aanvinken...

Verwijderd

Topicstarter
helaas staat hij daar ook niet tussen

Verwijderd

Als je win98 eerste editie heb heb je in dat opzicht pech (ICS dus) die zit wel in 98se en in ME maar niet in de eerste editie van win98 verwerkt, in 2k weet ik niet.
Ik kon wel m.b.v. ME een diskette creeren zodat win98 ICS kon behappen (alleen het werkte bij mij niet echt lekker :'( ) Je kan anders ook nog op zoek gaan naar proxyservers zoals Sygate wingate en weet ik veel welke je allemaal hebt (moet ik zelf ook nog es doen ;) )

cya :)

• Dark

Dark

who tweaked the light?

ik heb er een screenshotje van gemaakt...
Afbeeldingslocatie: http://www.schouwenweb.com/dark/ics.png

Verwijderd

Topicstarter
Heb daar idd eerste editie opdraaien. Probeer nu seagate ofzo wel. Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Heb daar idd eerste editie opdraaien. Probeer nu seagate ofzo wel. Bedankt.:)

Verwijderd

Topicstarter
Dark, bedankt voor de moeite maar bij mij staat hij er echt niet tussen, waarschijnlijk toch dat eerste editie verhaal. Zal nu toch iets anders moeten proberen
Pagina: 1