Mijn systeem :
------------------------
Intel core 2 duo E6600
Kingston 2048 DDR2 RAM 667Mhz
Club3d 7950GX2
MSI 975X platinum powerup edition.
Deze middag kon ik de pc niet meer opstarten na een casefan opnieuw te monteren in de computer.
Toen kon ik de computer op geen enkele manier meer opstarten.
Ik heb via de Windows XP instal CD in DOS geraakt. Toen heb ik een CHKDSK gedaan.
De pc ging hierna weer.
Nu zijn we 4 uur verder.
Ik start de pc op en hij valt spontaan na 2-3 minuten uit.
Wat mij opvalt is dat dit gebeurd wanneer de videokaart hard begint te blazen.
Het probleem doet zich niet voor in games. Maar sommige games zoals Half life 2 doen ook raar , ze herkennen de videokaart niet. En ik moet iedere keer weer alles instellen.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik heb een Antec NeoHE 550watt.
En ter info , deze koeler zat er ook al in 2 weken geleden.
Ik heb enkel de plaats van de koeler vervangen. Ik heb de videokaart aangeraakt , dat is een feit.
Case ; Chieftec BX series Midi tower 50-60cm hoog en 60lang , 20 breed met goede airflow)
De kaart is idle core 1 : 55°C en core 2 : 59°C
Ik heb ook de pc al kaal getest zonder koelers , extra harde schijfen , enkel met het noodzakelijke.
Maar dat gaf hetzelfde gevolg.
EDIT ; Ik heb ook al last gehad dat de pc gewoon maar aanslaat en dan weer uitvalt.
------------------------
Intel core 2 duo E6600
Kingston 2048 DDR2 RAM 667Mhz
Club3d 7950GX2
MSI 975X platinum powerup edition.
Deze middag kon ik de pc niet meer opstarten na een casefan opnieuw te monteren in de computer.
Toen kon ik de computer op geen enkele manier meer opstarten.
Ik heb via de Windows XP instal CD in DOS geraakt. Toen heb ik een CHKDSK gedaan.
De pc ging hierna weer.
Nu zijn we 4 uur verder.
Ik start de pc op en hij valt spontaan na 2-3 minuten uit.
Wat mij opvalt is dat dit gebeurd wanneer de videokaart hard begint te blazen.
Het probleem doet zich niet voor in games. Maar sommige games zoals Half life 2 doen ook raar , ze herkennen de videokaart niet. En ik moet iedere keer weer alles instellen.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik heb een Antec NeoHE 550watt.
En ter info , deze koeler zat er ook al in 2 weken geleden.
Ik heb enkel de plaats van de koeler vervangen. Ik heb de videokaart aangeraakt , dat is een feit.
Case ; Chieftec BX series Midi tower 50-60cm hoog en 60lang , 20 breed met goede airflow)
De kaart is idle core 1 : 55°C en core 2 : 59°C
Ik heb ook de pc al kaal getest zonder koelers , extra harde schijfen , enkel met het noodzakelijke.
Maar dat gaf hetzelfde gevolg.
EDIT ; Ik heb ook al last gehad dat de pc gewoon maar aanslaat en dan weer uitvalt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 23:20 ]