[IIS 5.1] FTP uploads breken af

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik heb een IIS 5.1 (op XP dus) draaien met alléén de FTP-service en maarliefst één FTP-site erin. Ik ga een bestandje uploaden en dat lijkt allemaal goed te gaan, verbindt snel, pompt op 40MBps+, allemaal goed. Maar bijna alle grote bestanden (zeg 700MB) gaan de hele tijd mis. Dan is zo'n bestand aan het uploaden, en dan opeens:
code:
1
2
[R] 426 Connection closed; transfer aborted.
[R] Transfer Failed!

Het is dus niet zo dat de verbinding echt sluit, want je ziet em niet opnieuw verbinding maken en inloggen enzo. Hij gaat direct verder. De client gaat gewoon vrolijk opnieuw beginnen. Daarna komt ie weer wat verder, en dan weer dezelfde error. Daarna komt ie weer wat verder, en dan weer dezelfde error. Daarna komt ie weer wat verder, en dan weer dezelfde error. Enzovoorts.

Uiteindelijk na 8+ pogingen is het bestand klaar en staat het op de "server". Dan kan het ook gewoon gedownload worden en kan er op de server alles mee gedaan worden. Op de server is ook plenty vrije ruimte, meer dan 160GB, dus een 700MB bestand moet kunnen. Hetzelfde euvel is met grotere bestanden, maar ook met kleinere.

Alle windows updates zijn gedaan. Geen rare meldingen in het eventlog. In de logs van de FTP staan geen errorcodes of iets. De logs doen zelfs vermoeden dat iedere poging een succesvolle upload was. Bullshit natuurlijk, ik ben niet blind :)

Iemand een idee?

日本!🎌

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Niemand?

日本!🎌

Verwijderd

Netwerk trace maken misschien?