Toon posts:

[XP] 25 keer Product key gebruikt, nu steeds bellen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na 25 keer je unieke code in te voeren bij de install van win xp home kreeg ik de melding dat ik het niet vaker mocht doen. Grrrrr, nou goed ok, ff bellen, 100 getallen intoetsen op m'n telefoon en een vriendelijke dame gesproken. kan erger.
ja hoor, na een volgende install, damn, ze hebben de boel niet ge-reset... weer bellen, "moet ik dit voortaan altijd doen?" ja!
of weten jullie beter?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je het altijd op dezelfde bak doet, even een image maken na een install en activatie en die terugzetten ipv een windows reinstall.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je hebt al 25 keer hardware toegevoegd? Sja, dan zal je wel pech hebben ja. Maar vergeleken met het toevoegen van de hardware, alles installeren en alles kinrichten naar wens is even bellen amper een moeite.

Aangezien je Home hebt, gok ik op een OEM versie en zal je dus waarschijnlijk niet zo veel hardware hebben vervangen. Dus "gewoon" al 25 keer een schone installatie gedaan op hetzelfde systeem? In dat geval kan je voortaan je activatie backuppen: http://www.windowsnetwork...pRestoreXPActivation.html
Of inderdaad een image maken van een standaardinstallatie. Ook dat werkt natuurlijk alleen op dezelfde hardware.

offtopic:
Titeledit, zie de "sticky" topics bovenaan het subforum i.c.m. alle andere topictitels in WOS.

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 17-09-2006 23:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ok, dat zijn idd betere tips, tnx ga het gelijk proberen

en ja, tis oem en niet hardware vervangen maar lopen kloten in register. ben na 25 keer er nog niet achter wat de beste instellingen etc. zijn qua software..... what a waste of time :p

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 23:21 ]

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:01

dlmh

Lo-Fi

Is dat een sport? Windows herinstalleren? Ik denk dat jij voor de kampioenstitel gaat! ;)

Maar zoals Terw_Dan al zegt, je zal een image moeten maken van je Windows installatie, of die vriendelijke dame elke keer moeten bellen... :)
Een andere optie is natuurlijk de activatie uit je installatie te slopen (is geloof ik minder legaal).

Ik meen echter dat na 3 maanden alle activatie-records gewist worden, dus zou je na die periode gewoon weer kunnen activeren!

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
hey, super, dit gaat me heel wat stress sigaretten schelen

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SerialThrillaZ schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:19:
Is dat een sport? Windows herinstalleren? Ik denk dat jij voor de kampioenstitel gaat! ;)

Maar zoals Terw_Dan al zegt, je zal een image moeten maken van je Windows installatie, of die vriendelijke dame elke keer moeten bellen... :)
Een andere optie is natuurlijk de activatie uit je installatie te slopen (is geloof ik minder legaal).

Ik meen echter dat na 3 maanden alle activatie-records gewist worden, dus zou je na die periode gewoon weer kunnen activeren!
Hoe kom je daar bij? Wil je daar mee zeggen dat je als je over de grens zit na 3 maanden weer gewoon kunt activeren?

Dat zou namelijk wel mijn situatie verklaren. Ik heb een aantal keren geactiveerd. Op een gegeven moment moest ik via de telefoon activeren. Vervolgens een lange tijd (idd meer dan 3 maanden) op de pc gewerkt en laatst weer opnieuw geinstalleerd en gewoon via internet geactiveerd zonder problemen. Inderdaad erg vervelend dat je al die getallen moet intoetsen via de telefoon...
Pagina: 1