[Coppermine] Cookies worden niet doorgestuurd? *

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• steefje007
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik heb overal gezocht maar kom er niet uit,

ik heb coppermine al helemaal er op gehad maar ik kom niet verder dan in de index want als ik inlog dat gaat hij zo weer terug, en krijg een melding: Warning your browser does not accept script's cookies

Ik zit op hosting2go.nl Wat gaat er mis?

Oost-West 7650wp, Zuid 3300Wp, Intergas HR28-24> Panasonic WH-MDC05J3E5, SWW Hewalex 3KW met 300ltr Buffervat

Verwijderd

Welk programma bedoel je precies ?

Links, urls, meer info plz.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Los van het feit dat ik niet weet waar het over gaat..
Warning your browser does not accept script's cookies
Denk je niet dat daar het probleem ligt? :?

• steefje007
  • Niet online
Ik werk met coppermine photogallery 1.4.9

Als ik dus alles voor elkaar heb en wil inloggen om taal enzo te veranderen log ik me in maar gata erna terug naar begin en heeft hij me niet ingelogd.

En als ik in wil loggen staat er in rood : Warning your browser does not accept script's cookies

Oost-West 7650wp, Zuid 3300Wp, Intergas HR28-24> Panasonic WH-MDC05J3E5, SWW Hewalex 3KW met 300ltr Buffervat

• steefje007
  • Niet online
RoD schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:52:
Los van het feit dat ik niet weet waar het over gaat..

[...]

Denk je niet dat daar het probleem ligt? :?
denk ik ook maar wat?

• RoD
  • Niet online

RoD

Koekjes aanzetten misschien?

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

steefje007 schreef op zondag 17 september 2006 @ 21:52:
Ik werk met coppermine photogallery 1.4.9

Als ik dus alles voor elkaar heb en wil inloggen om taal enzo te veranderen log ik me in maar gata erna terug naar begin en heeft hij me niet ingelogd.

En als ik in wil loggen staat er in rood : Warning your browser does not accept script's cookies
Google daar eens op en stel je browser in

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• steefje007
  • Niet online
hmm niet ik heb het probleem maar heb 3 anderen ook de link gegeven en krijgen ook de melding.

Ik ben nu alles opnieuw aan opzetten, hoop dat het elpt maar denk haast niet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Waar heb je het precies over? <-- misschien het fotogebeuren?
edit:
Aha, ja dus.
Maar dan nog, welke browsers? Zijn er nog specifieke settings van belang in je applicatie of je webserver? Heb je het ook bij een andere clients en andere browsers?

En dan is er natuurlijk de foutmelding: die lijkt me heel duidelijk. Hoe heb je er voor gezorgd dat he browser de cookies van het juiste domein slikt?

Oftewel: toon even wat meer initiatief want hier kunnen we zo weinig mee ;)

Geef via het handje linksboven trouwens ook even een topictitel aan die wat meer info geeft dan dat het over coppermine gaat. Als iemand coppermine roept denk ik bijv. al snek aan cpu's...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb je nou je cookies al aangezet? :?

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-07 20:52
Staat ook iets dergelijks in de faq: klik

• steefje007
  • Niet online
oke bedank ga zo is proberen :D :)

[ Voor 170% gewijzigd door steefje007 op 17-09-2006 21:58 ]

• steefje007
  • Niet online
heb gedaan wat in die link staat maar helpt niet.

hier link van me site:

https://server13.hosting2...ummen.nl/cpg149/index.php

[ Voor 54% gewijzigd door steefje007 op 17-09-2006 22:08 ]

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
ben ik de enige die dit denkt

1) -> http://coppermine-gallery.net/forum/
2) -> http://hosting2go.nl/?refid=200&s=contact

Bot+1 (ik weet) Maar de TS is nou niet echt nuttig

disclaimer: Maar ik dacht dat er 1 regel was die geldt -. geen support op andermans software

[ Voor 21% gewijzigd door mrFoce op 17-09-2006 22:12 ]

• steefje007
  • Niet online
op hun eigen forum kom ik er ook niet uit.

En me host die weet er toch ook niks van af?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat heb je precies gedaan, wat is je situatie, welke browsers? Firewalls/content blockers/privacy tools? Een enkele zin is echt te weinig informatie ;)

En trouwens, check of datum en tijd op en de server en de clients goed staat.

offtopic:
Gebruik ajb de edit knop als je iets binnen 24 uur wilt toevoegen terwijl er nog niemand anders heeft gereageerd.
En ik zie nog geen suggestie voor een betere titel?

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 17-09-2006 22:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• steefje007
  • Niet online
zit achter een laptop met windows xp, xp firewall en norman antivirus heb die ook al beide uitgehad maar helpt ook niet. En gebruik internet explorer 6.0

Waar kan ik tijd en datum kijken van server?

Trouwens krijgen jullie de melding ook via die link van mij?

[ Voor 21% gewijzigd door steefje007 op 17-09-2006 22:19 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is het hele probleem niet gewoon dat je het cookiepath danwel de cookiehost niet hebt ingevuld? Daarnaast is je URL een Plesk preview URL wat ook weleens de reden kan zijn dat het foutgaat. Heb je [google="accept script's cookies"] al eens geprobeerd?

Coppermine > [Coppermine] Cookies worden niet doorgestuurd? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• steefje007
  • Niet online
Ik heb nog ff op hun forum gekeken en contact gehad met me host maar kom niks verder mee.

Iemand die me kan helpen?

Spider.007 schreef op maandag 18 september 2006 @ 10:54:
Is het hele probleem niet gewoon dat je het cookiepath danwel de cookiehost niet hebt ingevuld? Daarnaast is je URL een Plesk preview URL wat ook weleens de reden kan zijn dat het foutgaat. Heb je [google="accept script's cookies"] al eens geprobeerd?

Coppermine > [Coppermine] Cookies worden niet doorgestuurd? *
ahaa ga naar dit ff kijken. want zoeits lees ik net 1 minuut geleden op hun forum dat alleen directe link kan.
Modbreak:Gebruik de edit-knop als je nog iets wilt toevoegen; dubbelposts worden niet gewaardeerd

[ Voor 73% gewijzigd door Spider.007 op 18-09-2006 11:17 ]

Verwijderd

Ok ten eerste ik heb ook Coppermine photo gallery op mijn site staan.
Als ik bij jou probeer in te loggen dan krijg ik ook de melding van die script cookie, maar bij mijn site heb ik dit probleem niet. dus ik denk niet dat het in je browser zit.

Heb je je cookie pad wel goed staan in coppermine, en de permissie geregeld voor de mappen "include"en "albums"????

• steefje007
  • Niet online
cookie path staat als /

en heb met installatie alles zo gezet dat ik verder kon op 777 of moet er meer?

Verwijderd

Ok na wat zoeken op de coppermine forum kwam ik op dit topic uit,

Misschien dat het bij jou helpt.

Ik zie dat ik nog op versie 1.4.6 draai dus tijd voor een update 8)7

EDIT/
Ahhhh, ik zie dat je het voor elkaar hebt gekregen :D
en wat was het ????

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 17:28 ]

• steefje007
  • Niet online
fout van de tijd :D,

had ze ingelicht en volgens hun kon dat niet , en daarna mailde ze toch en wamen ze er achter.

Bedankt voor alles :D

Pagina: 1