Toon posts:

Asus M2N-E

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen, ik heb zonet een paar teksten gelezen over Asus. Ik heb net ook een M2N-E gekocht en moet nog een paar zaken hebben zoals het ram geheugen, videokaart en processor. Als voeding heb ik al een QTEC van 400 w. kunne jullie me wat tips geven over de videokaart (voor de nieuwe versie van flight sim te kunnen draaien ) en welke processor ik het best gebruik. Ik heb ook gezien dat er wat problemen zijn met voltage, kan je me vertellen wat ik kan doen om dit te vermijden

THK

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-05 19:00

Krizzie

Progressive Music \o/

1: Gooi die qtec uit het raam en gooi er een stoeptegel achteraan! :P

2: Tip: bekijk de best buy guide eens wat er allemaal te koop is en wat goed bij elkaar past. :)

Verder een beetje magere topic start. :\

Geluidswolk

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Allereerst zou ik eens een fatsoenlijke voeding kopen. En zelf eens wat moeite doen voor een videokaart en processor. Kijk eens wat rond in de Pricewatch, zoek benchmarks, en dan moet je er best uit kunnen komen.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
dit kun je toch zelf ook allemaal wel bedenken? Je kijkt wat voor socket je hebt, ga cpu's zoeken voor deze socket en kijkt vervolgens naar hoeveel geld je kunt uitgeven en naar de prestaties (genoeg benchmarks op inet te vinden).

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin met het dumpen van die voeding. Q-tec is rotzooi en moet je niet gebruiken in je systeem.

En voor wat betreft cpu en videokaart zou ik als ik jou was gewoon eerst wat benchmarks opzoeken en kijken wat je er aan uit wil geven (ik kan je wel een dikke X2 4800+ aanraden met een quad SLI setup, maar als je maar 150 euro budget hebt kom je er neit natuurlijk).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Een beetje tweaker kan zelf kiezen. Gewoon de beschikbare guides erop naslaan, je eisen even heel goed formuleren en geen vooraannames doen (kies bijv. eerst chipset, dan merk, ipv andersom). Maar goed, zie bovenstaande link voor veel tips.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.