ik zit nu bij mijn ouders achter de laptop te typen via de onscreen toetsenbord. de reden is dat zodra ik een toets op het normale (interne) toetsenbord indruk het hele systeem nergens meer op reageerd (daarvoor kan ik de muispad echter wel gewoon gebruiken). ik bedoel hiermee dat nog de muispad nog het interne toetsenbord op beweging reageerd, nadat ik om het even welke toets indruk).
sluit ik vervolgens een externe usb muis aan kan ik de pointer wel weer bewegen en dus via het schermkeyboard werken. nou dat is niet echt ideaal en al helemaal niet handig voor mijn ouders. ik weet dat wegbrengen voor een check en evt reparatie een optie zou zijn, maar de garantie is jammer genoeg al 6 maanden verlopen wat dus hoge kosten met zich mee kan brengen.
het betreft trouwens een packard bell easynote E2410 laptop.
wie kent of herkent dit probleem en weet een oplossing hiervoor?
systeem recovery naar een eerder stadium heb ik al geprobeerd. in de hardware staan de keybord en muspd aanggeven als correctwerkend ook.
sluit ik vervolgens een externe usb muis aan kan ik de pointer wel weer bewegen en dus via het schermkeyboard werken. nou dat is niet echt ideaal en al helemaal niet handig voor mijn ouders. ik weet dat wegbrengen voor een check en evt reparatie een optie zou zijn, maar de garantie is jammer genoeg al 6 maanden verlopen wat dus hoge kosten met zich mee kan brengen.
het betreft trouwens een packard bell easynote E2410 laptop.
wie kent of herkent dit probleem en weet een oplossing hiervoor?
systeem recovery naar een eerder stadium heb ik al geprobeerd. in de hardware staan de keybord en muspd aanggeven als correctwerkend ook.