Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• noshit
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 12:46
Weet iemand of het mogelijk is om bij een abbonement met belbundel uitgaande gesprekken te blokkeren als de belbundel is? Als het al mogelijk is, kan dat bij alle providers?

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:12

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

noshit schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:29:
Weet iemand of het mogelijk is om bij een abbonement met belbundel uitgaande gesprekken te blokkeren als de belbundel is? Als het al mogelijk is, kan dat bij alle providers?
abo's zijn juist bedoeld voor onbeperkt bellen...neem dan een prepaid, dat is wel heel efficient om kosten te besparen

An Explanation of l33t Speak

• noshit
Waar het om gaat is dat prepay duurder is, en bovendien de telefoons die worden meegeleverd duurder zijn. WIl mijn dochter niet het risico laten lopen dat ze over de belbundel heen gaat en dan de hoofdprijs moet betalen.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:22
noshit schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:42:
Waar het om gaat is dat prepay duurder is, en bovendien de telefoons die worden meegeleverd duurder zijn. WIl mijn dochter niet het risico laten lopen dat ze over de belbundel heen gaat en dan de hoofdprijs moet betalen.
Bij Orange krijg je een limiet SMS instellen. Je krijgt een waarschuwing als je bundel op is en als je een X bedrag erboven zit.

• noshit
Kijk, dat begint er op te lijken. Is de kwaliteit van het netwerk van Orange acceptabel?

Verwijderd

Bij Orange kun je instellen dat je een smsje ontvang wanneer je tegoed onder een bepaald bedrag komt, dus bijvoorbeeld 5 Euro. Jimster was me voor ;)

Voor de rest is het naar mijn weten niet mogelijk om een limiet in te stellen. De providers verdienen het meeste geld aan de mensen die buiten de bundel bellen, daarom halen ze het ook wel uit een hoofd om zo'n dergelijke optie in te voeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 20:53 ]

Pagina: 1