Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Anyway, al geprobeerd wat processjes uit te meuren? Iets wat extreem veel memory wil hebben? Misschien een HDD die op sterven ligt? Maw: wat heb je zelf al uitgevonden...
Vanaf inloggen naar het complete bureaublad duurt dus 10 minuten? Hoe lang duurt het opstarten tot je inlogscherm? Erg logisch trouwens dat Safe Mode wel snel is, dan laad je gewoon 0,0 aan drivers en processen...
[ Voor 46% gewijzigd door BHQ op 17-09-2006 20:00 ]
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Wat is het doel van deze server eigenlijk?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Pentium III
256 MB DDR binnenkort upgrade naar 512 MB
1 GHz
De aankomende server:
Pentium IIII
2,4 GHz
512 MB DDR binnenkort 1GB
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Verwijderd
Anyway, eventviewer al gecheckt?
spec: pentium 4 3,0 ghz, 1x40 gb systeemdisk, 2*160 "GB sata raid op adaptec controler, 1* dat tapedrive op adaptec scsi, en ide cdrom, 2 Ghz mem.
active directorie voor ongeveer 10-15 gebruikers, en exchange, 10-15 gebruikers (SBS)
is dat dan wel normaal?
dat is 'redelijk' normaal ja.engelbertus schreef op zondag 17 september 2006 @ 20:25:
onze windows 2003 sbs server doet er al 10-15 minuten over om op te starten tot het inlogscherm.
spec: pentium 4 3,0 ghz, 1x40 gb systeemdisk, 2*160 "GB sata raid op adaptec controler, 1* dat tapedrive op adaptec scsi, en ide cdrom, 2 Ghz mem.
active directorie voor ongeveer 10-15 gebruikers, en exchange, 10-15 gebruikers (SBS)
is dat dan wel normaal?
A wise man's life is based around fuck you
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
een windows 2003 systeem laad vooral bij AD DNS etc een hoop spullen,
maar bij het inloggen moet hij dit niet meer doen ivm ze zijn dan al ingeladen, ik zou toch echt even kijken wat je hebt gedaan... miss raare hardware die problemen geeft (tape streamers?/raid controlers?)
want 10 minuten wachten na het inloggen is zeker niet normaal.
Coding 4 Fun!
*uch*
Dat meen je niet?
Ik heb zat SBS servers onderhanden gehad, en die had ik toch echt wel binnen 5 minuten compleet op de console ingelogd vanaf startup...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
als ik zijn hardware bekijk (geen scsi) dan is 10 mins niet vreemd. hangt ook een beetje van de hoeveelheid services afBackSlash32 schreef op maandag 18 september 2006 @ 18:54:
[...]
*uch*
Dat meen je niet?
Ik heb zat SBS servers onderhanden gehad, en die had ik toch echt wel binnen 5 minuten compleet op de console ingelogd vanaf startup...
A wise man's life is based around fuck you
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Geen scsi? Wat dacht je van Pentium III, 256 MB DDR dat gaat ook niet lekker lopen.Zwelgje schreef op maandag 18 september 2006 @ 18:57:
[...]
als ik zijn hardware bekijk (geen scsi) dan is 10 mins niet vreemd. hangt ook een beetje van de hoeveelheid services af
Het is een kale installatie zonder enige server roles? Dan zou het toch echt niet zolang mogen duren, ik denk dat het aan de 256mb ligt.
Zelfs een VMware windows 2003 domain controller (P-M @ 1400, 256MB) is nog sneller.
Denk dat er het een en ander aan de Server config niet fris is (rotte policies, geen gc kunnen vinden, dat soort fratsen).
[ Voor 40% gewijzigd door alt-92 op 18-09-2006 21:34 ]
Verwijderd
Als het software is, dan zet je eerst alle overbodige services uit, zoals Active Directory en begin je langzaam alles weer aan te zetten. 1 service aan en rebooten. Nog 1 aan en weer rebooten.
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+