Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Hij is pas stil als ie niets doet
Net een stofzuiger... maar mijn Delta HP60 fan komt er boven uit als ik um op 12Volt zet..
Ook ongeveer van dat volume (in verhouding dat he).
Maar gelukkig spint ie heel snel weer down, dus zo lang heb je er niet last van, tenzij je hem constant gebruikt (DUH waar is anders een DVD speler voor
Verwijderd
Neej, seriues, zou niets anders willen, is gewoon perfect, hij herkent cdtjes echt snel...
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Geluid went... Ik slaap gewoon met die FOP38 aan, geen probleem.
Alleen m'n vriendin zeurt "kan die stofzuiger niet uit??" en dan doe ik maar net alsof ik haar niet hoor
Koetje moet immers wel blijven grazen he
Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?
Russian Blue Neji
Kate Bush
- de pc uit staat
- geen cd, dvdtje in de speler zit
verder maakt hij veel lawaai maar hij is naar mijn mening erg goed. :)8-)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik twijfel ook niet aan de capaciteit(heb um zelf), maar het lawaai dat dat ding produceert is wel een minpuntje.Op woensdag 31 januari 2001 00:09 schreef ReseTTim het volgende:
ik heb een Pioneer 105S, ik kan je zeggen hij is stil op de momenten dat:
- de pc uit staat
- geen cd, dvdtje in de speler zit
verder maakt hij veel lawaai maar hij is naar mijn mening erg goed. :)8-)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
En zolang ie niet boven m'n boxen uitkomt maakt het me weinig uit
Suizzzzt behoorlijk maar ik vind het nogal meevallen na alle straaljager verhalen die ik voor de aanschaf heb gelezen.
Het ding roelt echt want hij herkent de ingelegde cd binnen 1 seconde! Kan m'n brakke cdrom orgel nog een puntje aan zuigen...
En hij lees alles, alle andere apparaten die struikelen over krasjes of brakke cd's - in de Pioneer geen probleem
Er schijnt trouwens ook een Pioneer DVD-106 te zijn, die hetzelfde is als de 105, alleen 2 dB stiller. Ik weet alleen niet waar ie te koop is...
I’m not like the OTTERS
Russian Blue Neji
Kate Bush
Maar uhm, wanneer maakt ie zo'n 'herrie' als je data cd's gebruikt? Of ook bij DVD's afspelen?
Whatever.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Alternate verkoopt 'em. Weet alleen niet of ie ook op jun site staat...Op woensdag 31 januari 2001 11:10 schreef JungleJim het volgende:
Er schijnt trouwens ook een Pioneer DVD-106 te zijn, die hetzelfde is als de 105, alleen 2 dB stiller. Ik weet alleen niet waar ie te koop is...
Hij maakt teringveel lawaai, vooral als ik iets in stop
Maar ik heb er wat op gevonden (bij DVD's tenminste):
zet hem erin, laat hem uitspinnen, start nu je dvd prog op, en dan doet ie het lekker stil.
Trouwens, welke softwarematige vertrager kan ik gebruiken? (CdBremse herkent hem niet)
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
RDK_NL
20*350ZO45°
Verwijderd
/me is aan het sparen voor de duurste plextor, maar wil eerst zijn oude HP9001 voor een knap prijsje zien kwijt te raken
maar hij is wel super fijn..
Weet iemand of de 106S ook regiovrij te maken is? Ik kan geen aparte firmware voor de 106S vinden en die van de 105S erop zetten lijkt me geen goed plan.
Volvo V70 D5 my2011
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Bij data CD's, dus als hij op volle toeren gaat draaien.Op maandag 26 februari 2001 09:57 schreef meendering het volgende:
Hahah, FG je kan het niet laten he..
Maar uhm, wanneer maakt ie zo'n 'herrie' als je data cd's gebruikt? Of ook bij DVD's afspelen?
De CD-Rom in mijn oude computer is veel stiller.
Zal niet zeggen dat de 105S slecht presteerd, dat zeker niet, maar het geluid is een groot minpunt
Russian Blue Neji
Kate Bush
Die is te koop bij Informatique voor f289,- incl. BTW
TrueNAS (ASRock B860I, i5-245K, 64GB, 2x24TB HC580, Jonsbo N2), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H4+/N2+/C4
2 DB is niksOp dinsdag 27 februari 2001 10:49 schreef Videopac het volgende:
[knip]
Die is te koop bij Informatique voor f289,- incl. BTW
Gewoon Tray kopen, en Slot-In.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd