Toon posts:

InternetExplorer.Application OLE titlebar en IE spul

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Na lang op Google gezocht te hebben kom ik toch hier vragen :) Ik heb een Perl scriptje;

use Win32::OLE qw(EVENTS);

$IE = Win32::OLE->new("InternetExplorer.Application")
|| die "Could not start Internet Explorer.Application\n";

$IE->{Visible} = 1;
$IE->{MenuBar} = 0;
$IE->{AddressBar} = 0;
$IE->{ToolBar} = 0;
$IE->{StatusBar} = 0;
$IE->{TitleBar} = 0;
$IE->{FullScreen} = 0;

Dat werkt allemaal leuk.

Ook met nog daarbij;

$IE->Navigate("www.google.com");

Maar nu wil ik graag dat in de Titlebar ALLEEN de title staat in de titlebar ipv 'Microsoft Internet Explorer'.

Ook zou ik graag willen dat de rechtermuisknop niet werkt (voor refresh, source etc).

Iemand enig idee hoe dat moet; ik denk niet dat het in Perl hoeft; VB of C# of whatever is ook
goed denk ik, want dat lijkt redelijk makkelijk in Perl te vertalen.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 11:06

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Wat er in de titlebar staat wordt door ie zelf geregeld en zul je ergens in je registry aan moeten passen (dit geldt dan voor al je IE windows). Het niet gebruik kunnen maken van je rechter muisknop zul je in je html zelf af moeten proberen te vangen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Weet je of er misschien een andere manier is? Ik zat te denken (wat ik wel eens ooit in Delphi heb gedaan) om een eigen window te creeren en daar IE 'op' te embedden; dan ben ik van het titlebar probleem af. En hoe dat in Perl zou moeten...

Rechtermuisknop zal wel lukken met JS denk ik, als is het niet zo mooi. Het is alweer een tijdje geleden, maar met die Twebbrowser control (zo heette die geloof ik) kon je de rechtermuisknop dacht ik wel uitschakelen.....