Agenda delen met Mac, Windows & PPC

Pagina: 1
Acties:

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-07 20:41

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
Nu ik voorzien ben van een Macbook, een Pocket PC (MDA Compact), een windows laptop en een thuis-workstation zou ik graag een agenda willen delen over al deze medium..

Nu zijn er twee mogelijkheden, of iets zien te vinden wat je met elkaar kunt syncen, of een goede online tool zien te vinden.

Natuurlijk kan ik een online tool als Google Calendar gaan gebruiken, maar deze werkt sowieso geen PPC-ondersteuning, en heeft geen " todo-list ", iets wat voor mij wel een must is om erbij te hebben.

Heb al vele online tooltjes gevonden inmiddels, iets als Zimbra lijkt ideaal maar dit pakket wordt niet door mijn server ondersteunt.. Daarnaast ondersteunt de open-source versie de PPC niet, en de versie die dat wel doet is enkel interessant voor de middelgrote bedrijven (minimale afname licenties bijv.).

Komt er eigenlijk op neer dat ik nu niet exact weet op welke manier ik het zo handig mogelijk kan maken.

Ik ga de agenda gebruiken voor: Studie, persoonlijke afspraken en bedrijfje, Er moet een todo-list in zitten voor de " tijdloze dingen".

Op de meeste locaties heb ik internet (unie, thuis), op de PPC heb ik internet maar is gigantisch traag (gprs).

Iemand tips over wat een handige oplossing zou kunnen zijn?

Alvast bedankt :)

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Heb je al gedacht aan Sunbird icm webdav,
clients heb je voor Windows en Mac OS X,
en ik weet het niet zeker van pocket pc of smartphone, maar deze zouden het ook moeten kunnen.

if you pay peanuts, you get monkeys