[GrabIt] Aantal threads beperkt door draadloze verbinding? *

Pagina: 1
Acties:

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-07 03:28
Gebruik Grabit vanaf m'n notebook met zowel een draadloze verbinding (54mbps/Signal Strenght: Excellent) als met een vaste verbinding (Gigabit) Het gaat om respectievelijk een Intel Pro/1000 MT en een Intel Pro/Wireless 2200BG adapter in een Tecra M2. Heb het gebruik van een Tweaknews abo.

Het probleem is dat ik met de vaste verbinding 4 threads aan de praat krijg, terwijl ik via de draadloze connectie niet verder kom dan drie. Ook valt bij draadloos gebruik de download in GrabIt af en toe weg (terwijl een browser wel gewoon blijft werken), om dan even later vanzelf weer rustig verder te doen.

Iemand enig idee waarin ik dit moet zoeken (de search en googelen leverden niets op).

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:00

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Van downloadfinder.intel.com de laatste drivers voor je wlan kaart halen, vervolgens de Intel software uitschakelen en Windows je connectie laten beheren. Dat geeft voor mij altijd de beste resultaten.

Hier stond een dode link.

• lgeraeds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
Heb inderdaad hetzelfde probleem, ik heb de drivers inmiddels al geupdated maar werken doet het niet. Post je oplossing even als je die hebt, ik doe het nog altijd maar met 3 threads.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan

Grabit beperkt door draadloos? > [GrabIt] Aantal threads beperkt door draadloze verbinding? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate