Pc synchroniseren met Ipod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikvanzon
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 21:28
Ik heb een vraagje over mijn Ipod nano 4 gig. Mijn harde schijf is laatst gecrashed en nu wou ik graag nog de mp3's en fotos van mijn Ipod afhalen. Ik heb even rond gekeken op tweakers en een programma hiervoor gevonden: [link]http://www.longfingers.com/ipodfolder/index.php[/link]
Wat ik alleen niet snap is dat hij maar 400 van de 600 nummers die ik op mijn Ipod heb staan kopiëerd. Is hier misschien een oplossing voor? Bijv. een programma dat wel alles kopiëerd of iets dergelijks.Ook een probleem is dat de bestanden dan met een code van 4 hoofdletters gekopiëerd worden. Mijn vraag is dan ook of deze op een of andere manier omgezet kunnen worden in "Naam Artiest - Naam Nummer".

Alvast bedankt,
Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 09:54
mn vriendin heeft ook een 4gb nano, met n btje t zelfde probleem het is me toen wel gelukt maar t was een hele hoop gekut!

weet ook niet meer wat voor software ik daarvoor gebruikte, maar met n dagje googlen had ik wel een paar goeie freeware tooltjes gevonden.....

gang is alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 20:29

DataGhost

iPL dev

Je kan foobar2000 installeren met de plugin foo_dop (staat op de fora, niet foo_pod, tenzij je een oudere versie zoals 0.8.3 downloadt). Daarmee kan je dan de database van je iPod inladen en vervolgens met File Operations -> Move, Rename or Copy files alle bestanden ergens heen kopieren. Als je het volgende patroon gebruikt
%artist%\%date% - %album%\%artist% - %album% - %tracknumber% %title%
krijg je in combinatie met 'output directory' C:\iPodmuziek het volgende resultaat:
C:\iPodmuziek\Rhapsody Of Fire\2006 - Triumph Or Agony\Rhapsody Of Fire - Triumph Or Agony - 06 Il Canto Del Vento.mp3
handig toch? :)

edit: als het nog niet duidelijk was, je kan dus alle nummers selecteren en daarna dat patroon erop toepassen, dit hoeft niet een voor een.

[ Voor 16% gewijzigd door DataGhost op 17-09-2006 16:48 . Reden: linkjes ]