Toon posts:

Scandisk Memory Stick PRO Duo Probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Ik heb gister bij Office Centre een Scandisk Memory Stick PRO Duo gekocht. Met een Capaciteit van 1 Gb

Nu had ik hem in de winkel even snel getest door hem in mijn telefoon te proppen, en deze doet het ook. Ik kan er oook foto's op zetten, dit werkt gewoon prima.

Maar nu was idee om mijn telefoon in mijn mp3 speler te veranderen, dus ik fijn thuis mijn memory stick in mijn pc doen, maar nu doet die het niet. Mijn pc doet gewoon of er niets in zit, mijn ouder memory stickje doet het nog wel (64 mb). Ik heb ook bij andere mensen thuis gekeken dus het ligt blijkbaar aan mijn nieuwe memory stickje.

Weet iemand wat hier aan te doen is? Ik heb hem gewoon rechtstreek uit verpakking gehaald, in me telefoon gepropt en toen in mijn pc. Ben ik een stap vergeten?

het gaat dus om dit ding (http://www.cbcnz.com/images/Scandisk_MSDuo_1GB.jpg)

Alvast bedankt,

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 15:04 ]

Verwijderd

heb jij dan een pro-duo adapter in je pc? die ben ik eigenlijk nog nooit tegengekomen.
ik gebruik altijd zo'n verloopje naar een gewone memorystick.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n verlengstukje ja, zodat het een normale memory stick word.

(ik kan het ook zonder doen, maar ik heb beide geprobeerd)

En mijn oude kaartje doet het wel, dus moet kaartje zijn volgens mij, maar omdat die wel in me telefoon doet, vind ik het zo raar.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:24
Scandisk ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:06:
Ik heb zo'n verlengstukje ja, zodat het een normale memory stick word.

(ik kan het ook zonder doen, maar ik heb beide geprobeerd)

En mijn oude kaartje doet het wel, dus moet kaartje zijn volgens mij, maar omdat die wel in me telefoon doet, vind ik het zo raar.
heb je die adapter al eens getest met een ander pro-duo kaartje?

d'r zal maar net een breukje in zitten :P

Verwijderd

Topicstarter
Ow lol, is het Sandisk?

Maar iig, boeie :p
Pagina: 1