HTC Excalibur (HTC S620 / T-Mobile Dash / Orange ?)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 8.066 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al of er ook navigatie software op de HTC kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[BoSS] schreef op donderdag 23 november 2006 @ 23:30:
Ik twijfel nog steeds tussen dit toestel en een HTC TyTN (of MDA Vario 2). Heeft iemand een advies voor mij? Ik wil hem vooral als zakelijk toestel gebruiken, synchronisatie met Exchange en een handig en volledig gebruik van agenda, contactpersonen, takenlijst, etc. is voor mij noodzakelijk.

De TyTN heb ik deze week een dag kunnen lenen, en werkt prima als PDA, maar als telefoon een stuk minder. Ik heb al eerder een Windows Mobile Smartphone Edition in mijn handen gehad, maar die werkte als telefoon prima en als PDA (agenda, etc.) stukken minder. Waarom kan Microsoft dit niet goed combineren in 1 apparaat, als Palm dat wel kan?
Tja, ik type dit nu vanaf de vario, maar het grootste.nadeel vind ik toch wel de mindere bediening, one handed control is onmogelijk, je moet je nagel of stylus al gebruiken bij een nieuw nummer invoeren. Daarnaast had ik liever een toetsenbord eronder gehad, ga eens kijken naar de nokia e61, voor internet heb je wel zo'n groot scherm nodig, 2,4 inch is echt niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:05:
Weet iemand al of er ook navigatie software op de HTC kan??
Ja, dat kan natuurlijk. Sowieso draait Tomtom 5 for Smartphones erop en er zullen vast wel meer pakketten zijn...
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:25:
[...]

Tja, ik type dit nu vanaf de vario, maar het grootste.nadeel vind ik toch wel de mindere bediening, one handed control is onmogelijk, je moet je nagel of stylus al gebruiken bij een nieuw nummer invoeren. Daarnaast had ik liever een toetsenbord eronder gehad, ga eens kijken naar de nokia e61, voor internet heb je wel zo'n groot scherm nodig, 2,4 inch is echt niks!
Ehm, het scherm van de Vario is 2,8 inch, dus het verschil is erg klein. Daarnaast is de resolutie gewoon gelijk, dus er staat precies evenveel informatie op ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een domme vraag:

ik had een qtek s100. als iemand mij via msn een berichtje stuurd, dan kwam er een popupvenster.

op de htc s620. krijg ik een toontje en vervolgens een msn icoon bovenin naast de batterij. Als ik msn dan vervolgens opstart, dan zie ik mijn contact lijst. Ik zie echter niet wie mij het bericht heeft gestuurd. Hoe werkt dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-07 21:47
Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:50:
misschien een domme vraag:

ik had een qtek s100. als iemand mij via msn een berichtje stuurd, dan kwam er een popupvenster.

op de htc s620. krijg ik een toontje en vervolgens een msn icoon bovenin naast de batterij. Als ik msn dan vervolgens opstart, dan zie ik mijn contact lijst. Ik zie echter niet wie mij het bericht heeft gestuurd. Hoe werkt dit??
Er zit toch de zelfde msn op als op de s100? of draaide die op 2003se? Er is trouwens windows live messenger voor smartphone
http://forum.xda-develope...live+messenger+smartphone

even iets naar beneden scrollen voor de smartphone versie want die bovenaan is voor de pocket pc. Weet nog niet hoe ie werkt op de s620 maar op de vario doet die van de pocket pc het echt perfect. :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het probleem met installeren van software is een beetje mijn eigen fout ben ik achter.
Ben de mda vario gewend en dat is geen smartphone en dit wel :s
Kan dus weer installeren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
http://www.live-messenger.nl/

windows live messenger voor smartphone nu ook bij microsoft te downloaden :)
Kan zelfs buzzers en voice berichten sturen _/-\o_

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeah, de mijne komt morgen! Hebben gebruikers van dit toestel nog tips qua software tools e.d. tis mijn eerste pda / smartphone dus ben erg benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:35:
Yeah, de mijne komt morgen! Hebben gebruikers van dit toestel nog tips qua software tools e.d. tis mijn eerste pda / smartphone dus ben erg benieuwd
Ja de windows live messenger :)
En push mail :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

DaveD1109 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 00:09:
windows live messenger voor smartphone nu ook bij microsoft te downloaden :)
Even voor de duidelijkheid: live-messenger.nl is géén website van Microsoft. Niet dat het erg is, maar (a) gaat het hier nog steeds om de beta en (b) is het niet altijd verstandig software van dit soort websites zomaar te downloaden...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
[BoSS] schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:49:
[...]

Even voor de duidelijkheid: live-messenger.nl is géén website van Microsoft. Niet dat het erg is, maar (a) gaat het hier nog steeds om de beta en (b) is het niet altijd verstandig software van dit soort websites zomaar te downloaden...
Deze software is al door vele getest en werkt goed.
het gaat om de orginele microsoft software ik ben zelf beta tester van microsoft en had deze live messenger enige tijd geleden al op mijn Qtek 9100.
Ze hebben toen der tijd het uit de lucht gehaald ivm het uitbrengen van een betere versie ivm veel bugs.
De site die ik door geef is om andere mensen het ook te laten proberen omdat er geen beta testers meer nodig zijn.
Kijk anders ook eens op www.pocketinfo.nl dan leer je meer over diverse software en pda en smartphones.

Ps. in een van mijn eerdere posts verwees ik ook al naar xda developers daar staat deze software ook op.

[ Voor 5% gewijzigd door DaveD1109 op 28-11-2006 23:15 ]

DaveD

Verwijderd

van deze site kun je ook veel afhalen, het gaat over de dash, das de door t-mobile gelockte HTC S620 http://forum.dashsmartzon...1a8e5860ab0e63630&act=idx

p.s. Weet iemand hoe je, buiten de taskmanager, een applicatie kan afsluiten. Bijv. ik start outlook en ga terug naar het hoofdscherm, maar dan blijft je applicatie nog actief. Hoe kan je die afsluiten. (op pocket pc via het kruisje maar die is hier niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien niet in het goeie topic. Maar ik las hier dat iemand beweerde dat de P310 gecancled is.

Maar nu kijk ik op deze site: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=141750

en daar hebben ze er 16 op voorraad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:24:
Het is misschien niet in het goeie topic. Maar ik las hier dat iemand beweerde dat de P310 gecancled is.

Maar nu kijk ik op deze site: http://www.expansys.nl/p.aspx?i=141750

en daar hebben ze er 16 op voorraad :S
Hij is voor NL gecancelled, Expansys is een engels bedrijf :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand aangeven hoe comfortabel het toetsenbord werkt in verhouding tot een Tytn, een Palm Treo of de Samsung i320? Ik las in een review dat men de toetsen te dicht op elkaar vond zitten om vlot te kunnen typen. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohw dat is dan minder nieuws, Want ik heb afgelopen zaterdag deze telefoon op internet besteld. (met abbo, en heb al wat betaald enz)

Maar zij kunnen mij dus dan niet geranderen deze telefoon te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toetsenbord is klein, en het is in het begin erg wennen en je druk best wel eens op 2 toetsen tegelijk. Maar hoe vaker ik sms / mail. hoe sneller het gaat.

Het is dus wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook trotse bezitter van de htc s620 (van de Rabo)

Weet iemand al hoe je de software lock er af haalt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:21:
van deze site kun je ook veel afhalen, het gaat over de dash, das de door t-mobile gelockte HTC S620 http://forum.dashsmartzon...1a8e5860ab0e63630&act=idx

p.s. Weet iemand hoe je, buiten de taskmanager, een applicatie kan afsluiten. Bijv. ik start outlook en ga terug naar het hoofdscherm, maar dan blijft je applicatie nog actief. Hoe kan je die afsluiten. (op pocket pc via het kruisje maar die is hier niet)
Magic button werkt prima!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:34:
Ik ben ook trotse bezitter van de htc s620 (van de Rabo)

Weet iemand al hoe je de software lock er af haalt ?
http://forum.xda-develope...hread.php?t=281838&page=2
kijk daar is maar je moet je waarschijnlijk wel registreren. :)

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
En wat is dan de magic button????

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPaulus
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-11-2023
-verwijderd-

[ Voor 94% gewijzigd door daPaulus op 18-12-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Volgens mij mag dit hier niet helemaal... niet echt slim van je... kan je zelf ook wel bedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPaulus
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-11-2023
Hmmm ... ik geloof dat je gelijk hebt, maar ik postte alleen maar de link ;) .

Okee, voor wie het interesseert: TomTom 6 draait ook op de S620 !
(en verder zoek je het zelf maar uit ... )

Magic button heb ik trouwens hier gevonden: http://www.trancreative.com/mb.aspx

Maar helaas ... die doet het niet ...

[ Voor 25% gewijzigd door daPaulus op 18-12-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand ervaring met de HTC van de Rabo? Ik heb hem sinds vandaag binnen en ben hem nog aan het uitvogelen.
De wifi werkt iig. Vraag me alleen af of ik ook voor het dataverkeer via de wifi moet betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:43
Dataverkeer via wifi is altijd gratis tenzij je via een betaal hotspot inlogt. Dat merk je dan vanzelf, omdat je zult moeten inloggen via een betaalsite met passw en inlognaam. Thuis op je eigen router of via een onbeveiligde router van de buren is altijd gratis, dit verkeer loopt ook niet via je telecom provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 22:07:
Dataverkeer via wifi is altijd gratis tenzij je via een betaal hotspot inlogt. Dat merk je dan vanzelf, omdat je zult moeten inloggen via een betaalsite met passw en inlognaam. Thuis op je eigen router of via een onbeveiligde router van de buren is altijd gratis, dit verkeer loopt ook niet via je telecom provider.
Dat vermoeden had ik al. Zit op internet via me eigen draadloze netwerk. Helaas heb ik geen buren waar ik op mee kan surfen... ;)

Maar goed, me volgende probleem is nu msn. Die werkt niet. Of ik het later nog eens wil proberen blijft ie maar zeggen.
Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
Ik zou graag een van deze toestellen aan willen schaffen omdat ik mijn Qtek S100 meer dan zat ben. (ik mis toch wel een toetsenbord).
Ik kan alleen nog niet kiezen en het verschil vinden tussen een Palm Treo 750v of de HTC S620.

Wel dat je plam geen usb aansluiting heeft wat minder tatuurlijk!

Zijn er nog andere grote verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Levensgroot verschil: De Palm draait Wm5 voor Pocket PC, de HTC Wm5 voor Smartphone (geen touchscreen en andere software). Na een S100 (Pocket PC) ben je waarschijnlijk touchscreen en uitgebreidere mogelijkheden van PPC gewend. Zo kun je op PPC office documenten editten, op smartphone alleen bekijken. De verschillen zijn legio, maar simpel gezegd komt het erop neer dat PPC uitgebreider is dan smartphone qua functionaliteiten en tweak mogelijkheden. Kijk eens op howardforums.com, daar vind je in het PPC forum veel over de treo 750v en in het manufacturers forum onder HTC veel over de HTC (T-Mobile Dash).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand nog leuke tips qua software voor de Excalibur? Wififofum heb ik al. Maar er is ongetwijfeld nog meer leuks te vinden.

Dus kom maar op met die tips! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
koksie schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:19:
Levensgroot verschil: De Palm draait Wm5 voor Pocket PC, de HTC Wm5 voor Smartphone (geen touchscreen en andere software). Na een S100 (Pocket PC) ben je waarschijnlijk touchscreen en uitgebreidere mogelijkheden van PPC gewend. Zo kun je op PPC office documenten editten, op smartphone alleen bekijken. De verschillen zijn legio, maar simpel gezegd komt het erop neer dat PPC uitgebreider is dan smartphone qua functionaliteiten en tweak mogelijkheden. Kijk eens op howardforums.com, daar vind je in het PPC forum veel over de treo 750v en in het manufacturers forum onder HTC veel over de HTC (T-Mobile Dash).
He Koksie, dank je voor je reactie!

Nog een klein vraaje er is dus nog geen 1 telefoon op de markt die net zo werkt als je Palm telefoon? Ik zit er namelijk mee dat die palm geen mini-usb heeft.
Weet iemand dit toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
De Treo is in die zin uniek dat Palm allerlei handige tweaks in het OS heeft gedaan waardoor de eenhandige bediending beter is geworden. Sommige van die tweaks zijn wel uit het OS gepeuterd en op andere toestellen beschikbaar, voor deze apps verwijs ik je naar www.xda-developers.com. Het design van de Treo is vrij uniek. Andere Wm5 PPC phones met deze vorm zijn de Loox T830 en de HP 69xx series, verder nog de Benq P51. Deze devices hebben echter allen hun eigen specifieke nadelen, zoals de grootte (Loox T830 en HP) en de beschikbaarheid en stabiliteit (de Benq is nog steeds niet uit, zijn voorganger de P50 was enorm instabiel.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet één van jullie toevallig of het mogelijk is pagedown en pageup knopjes te maken in Pocket IE?

Het zou namelijk ontzettend veel gescroll schelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb de HTC s620 via RaboMobiel binnen :)

En ik kan gewoon software installeren, zouden het software lock geschrapt hebben?

Verwijderd

Ik heb een HTC s620 en wil live messenger mobile gebruiken als tool voor MSN.
Ik gebruik op dit moment de standaard MSN Messenger maar deze vind ik te simpel.

Nu kan ik op zowel mijn GPRS als WiFi verbinding wel connectie maken met MSN, ik kan dus wel gewoon inloggen.

Via live messenger mobile lukt dit niet, steeds krijg ik de volgende melding:

Windows live is unable to connect. The service may be temporarily unavailable...

Ik heb al in de instellingen lopen neuzen maar ik zag niets staan...

Weet iemand misschien wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:04:
Ik heb een HTC s620 en wil live messenger mobile gebruiken als tool voor MSN.
Ik gebruik op dit moment de standaard MSN Messenger maar deze vind ik te simpel.

Nu kan ik op zowel mijn GPRS als WiFi verbinding wel connectie maken met MSN, ik kan dus wel gewoon inloggen.

Via live messenger mobile lukt dit niet, steeds krijg ik de volgende melding:

Windows live is unable to connect. The service may be temporarily unavailable...

Ik heb al in de instellingen lopen neuzen maar ik zag niets staan...

Weet iemand misschien wat ik fout doe?
Ik had dat probleem ook en het bleek aan de messenger te liggen die werkt namelijk niet.
Maar!!! ik kreeg via xda developers van iemand uit amerika een wel werkende versie!! :)
Weet alleen niet hoe ik hem hier online moet zetten dus mail me anders ff op
ddekeling@gmail.com dan mail ik hem ff naar je

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hoedje schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:33:
[...]

Hij is voor NL gecancelled, Expansys is een engels bedrijf :P
Nee, hij komt er blijkbaar toch aan. Hij komt aankomende week in mijn verwachtings lijst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu dat als ik wireless geconnect ben dat hij het niet meer weergeeft, het icoontje is dus gewoon weg.

Dit is gekomen na de installatie of de-installatie van windows live.
gr.
Lekker zuurr

iemand een idee.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb hem ook binnen.

Nederlandse Retail versie, zonder Sim of Software lock.

Ik vind het standaard groene scherm erg lelijk. Echter, als ik hem op Windows Default zet, past alle info niet meer op het scherm.

Is het mogelijk om het standaard groen te veranderen in blauw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd een connectie te maken tussen mijn PDA en mijn Vista beta PC, dit lukt prima met USB... ik kan dan ook gewoon alles doen met windows mobile device centre als ik met activesync kon alleen ik krijg geen bleutooth verbinding.

Ik heb een handleiding vanaf de microsoft site gevolgt maar deze lukt niet aangezien ik bij het zoeken van PC's via bluetooth op mijn PDA wel mijn PC zie, maar niet de activesync/device centre service krijg die ik moet gebruiken voor het syncroniseren... verder vind ik ook geen informatie over het maken van een werkende connectie...

Wie heeft dit wel voor elkaar gekregen en wat doe ik fout? Ik heb zowel bij mijn PC als mijn PDA aangeven dat bluetooth verbindingen toegestaan zijn (ook in de software voor windows mobile device centre)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-07 10:59
Ik heb een vreemd probleem: Als ik naar http://mobiel.funda.nl surf op mijn HTC S620 krijg ik een pagina 500 error (Apache/Tomcat server internal error).

Op mijn T-mobile MDA Vario (Qtek 9100) lukt dit zonder problemen wel. Het probleem doet zich overigens ook voor bij http://mobiel.ns.nl

Weet iemand waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Zit er op het toestel dat de Rabobank aan bied nu wel of niet een sim- en/of software- lock?
(de berichten-schrijvers op dit forum spreken elkaar hierover tegen).

[ Voor 4% gewijzigd door janzeeschuimers op 24-01-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jellebelle schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:42:
Ik heb de HTC s620 via RaboMobiel binnen :)

En ik kan gewoon software installeren, zouden het software lock geschrapt hebben?
Hoi. Ik overweeg 'm ook met RaboMobiel. Wat ik niet terug kan vinden op die site is hoe er met mijn huidige abonnement wordt omgegaan. Wordt dat door RaboMobiel opgezegd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
janzeeschuimers schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 22:50:
Zit er op het toestel dat de Rabobank aan bied nu wel of niet een sim- en/of software- lock?
(de berichten-schrijvers op dit forum spreken elkaar hierover tegen).
Er zit zeker geen simlock op, heb er nu twee geinstalleerd voor vrienden, er ging zonder probleem een Telfort simkaart in.

Wat software betreft, heb gisteren het Golf-spel erop gezet dat op dit moment gratis door Microsoft wordt aangeboden, ging zonder problemen. Leuk spelletje trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellebelle
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:03:
Hoi. Ik overweeg 'm ook met RaboMobiel. Wat ik niet terug kan vinden op die site is hoe er met mijn huidige abonnement wordt omgegaan. Wordt dat door RaboMobiel opgezegd ?
Zie deze pagina:
http://www.rabobank.nl/pa...e_mobiele_nummer_behouden

Er staat:
U kunt gratis uw huidige mobiele telefoonnummer houden als u overstapt van een andere telecomaanbieder naar Rabo Mobiel. Dit kan zolang uw huidige nummer nog actief is bij uw vorige aanbieder. Bij uw bestelling van Rabo Mobiel kunt u dit aangeven. Wij verzorgen vervolgens gratis de opzegging van uw oude abonnement en nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellebelle
  • Niet online
Ik heb een vraagje over mijn HTC S620;
Ik wil graag het volume tijdens het bellen (dus het volume van degene met wie ik praat) harder kunnen zetten. Ik heb me een ongeluk gezocht en de gehele manual doorgespit maar kan het niet vinden.

Zie ik iets over het hoofd?
Of is dit de 1e mobiele telefoon in mijn leven waar je het speaker volume niet harder kan zetten?
(Ik heb overigens wel de hands-free functie gevonden, maar dat zoek ik dus niet!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik weer. Wil ik 'm bestellen bij Rabo Mobiel. blijkt-ie er niet meer tussen te staan. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Ik zie hem gewoon op de site staan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jellebelle schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 20:03:
Ik heb een vraagje over mijn HTC S620;
Ik wil graag het volume tijdens het bellen (dus het volume van degene met wie ik praat) harder kunnen zetten. Ik heb me een ongeluk gezocht en de gehele manual doorgespit maar kan het niet vinden.

Zie ik iets over het hoofd?
Of is dit de 1e mobiele telefoon in mijn leven waar je het speaker volume niet harder kan zetten?
(Ik heb overigens wel de hands-free functie gevonden, maar dat zoek ik dus niet!)
Als je de jogger functie aan hebt staan kun je die, tijdens het bellen, gebruiken om het volume harder of zachter te zetten. (handsfree bellen doe je door de groene knop langer in te druken)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 08:46:
Ik zie hem gewoon op de site staan hoor.
Ik ook. Als ik gewoon op de site kijk.

Als ik me aanmeld met mijn Digipass is het toestel echter niet (meer?) als keuze zichtbaar noch te selecteren. Wel alle andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
Dan raad ik je aan ff te mailen of bellen met de Rabo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:26:
Dan raad ik je aan ff te mailen of bellen met de Rabo.
Gisteren gebeld. Het blijkt dat ze de website aanpassen al naar gelang ze wel/niet (verwachten te) kunnen leveren. Vandaag stond-ie er weer tussen. :)

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07 14:44

mvz

muziek verslaafde

ik heb dus deze telefoon, en een registered copy van wmIRC.. en die zou een built in identd hebben..

maar ident werkt niet als ik er mee op irc ga.. wat o wat doe ik verkeerd.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Verwijderd

mvz schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 19:27:
ik heb dus deze telefoon, en een registered copy van wmIRC.. en die zou een built in identd hebben..

maar ident werkt niet als ik er mee op irc ga.. wat o wat doe ik verkeerd.
Wellicht laat de proxy van je telecomprovider geen connect vanaf de IRC server naar de poort 113 op je telefoon toe? Internetten vanaf je GSM/PDA gaat altijd via de proxies van de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ook mijn S620 binnengekregen, maar kan alleen het MAC adress niet vinden (overigens wel een IMEI), iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wtrdk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-03 21:30
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:16:
Heb vandaag ook mijn S620 binnengekregen, maar kan alleen het MAC adress niet vinden (overigens wel een IMEI), iemand suggesties?
Ik heb het MAC-adres van mijn pda (Qtek 9000) gevonden door in de status van m'n router te kijken en te zien welke apparaten verbonden zijn. Misschien omslachtig, maar dat was het eerste waar ik aan dacht.
Kan iemand mijn trouwens vertellen hoevel MB de geheugenkaart is die Rabo bij de HTC s620 levert? Ik krijg hem deze week, maar als het een klein kaartje is bestel ik liever alvast een grotere...
Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07 14:44

mvz

muziek verslaafde

ik kreeg er geen geheugen kaart bij, met rabomobiel...

kheb er zelf een 2GB microSD kaart bijgekocht.. :P

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe ik de settings van de rabobank ( of orange ) voor het onbeperkt internet er weer in krijg na een harde reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvz schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 00:39:
ik kreeg er geen geheugen kaart bij, met rabomobiel...

kheb er zelf een 2GB microSD kaart bijgekocht.. :P
Ik dus ook zojuist :D

Rabomobiel heeft een beetje rukbereik zo nu en dan, maar dat is wel lekker rustig ;) Indien je er TomTom op wil laten lopen, moet je zeker nog een gps-adaptertje of iets dergelijks aanschaffen? Kan iemand mij daar meer info over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik activesync werkend krijf via bluetooth?

Ik kan wel bestanden via bluetooth verzenden v.a. mijn htc naar mijn notebook, maar syncen lukt niet. Wat gaat er fout? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:58:
[...]

Ik dus ook zojuist :D

Rabomobiel heeft een beetje rukbereik zo nu en dan, maar dat is wel lekker rustig ;) Indien je er TomTom op wil laten lopen, moet je zeker nog een gps-adaptertje of iets dergelijks aanschaffen? Kan iemand mij daar meer info over geven?
Je moet inderdaad nog een GPS muis nodig om daarmee de satellieten te vinden. Daarna even software kopen en navigeren maar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:25

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Alle mailboxen ingesteld zoek ik nu een optie om een kopie achter te laten op de server. Kortom, wil wel de mails binnenhalen via de S620 maar wel een kopie achterlaten op de server zodat ik deze later met outlook gewoon kan binnenhalen. Iemand enig idee waar die optie te vinden is als die bestaat? Manual online biedt namelijk geen resultaat dus twijfel eraan of het wel kan, terwijl ik het wel erg logisch zou vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
We Are Borg schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:48:
Alle mailboxen ingesteld zoek ik nu een optie om een kopie achter te laten op de server. Kortom, wil wel de mails binnenhalen via de S620 maar wel een kopie achterlaten op de server zodat ik deze later met outlook gewoon kan binnenhalen. Iemand enig idee waar die optie te vinden is als die bestaat? Manual online biedt namelijk geen resultaat dus twijfel eraan of het wel kan, terwijl ik het wel erg logisch zou vinden
Dat gebeurt automatisch met PDA`s. Alleen de headers worden gedownload en teksten, maar de eigenlijke mail blijft op de server staan zodat Outlook hem gewoon als nieuw bericht kan binnen halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom overigens terug op het feit 'rukbereik' want ik heb tot nu toe gewoon OVERAL bereik gehad! Zelfs op plekke waar Vodafone voorheen redelijk slecht was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB77
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

JB77

Since 1977

hallo allemaal,

iemand bekend met de upgrade van de s620 naar WM6?

ik zag op http://t-mobile.com/wmupgrade/ dat het mogelijk moet zijn, maar kan bij HTC zelf niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07 23:40
JB77 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:26:
hallo allemaal,

iemand bekend met de upgrade van de s620 naar WM6?

ik zag op http://t-mobile.com/wmupgrade/ dat het mogelijk moet zijn, maar kan bij HTC zelf niets vinden...
Die zou ergens in Mei beschikbaar moeten komen.
volgens HTC zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

jan rademaar schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 20:56:
[...]

volgens HTC zelf.
Is er uberhaupt een support pagina op de HTC site? Of ben ik gewoon scheel.

De update is in ieder geval gratis, dus da's lekker. Nu alleen nog ergens krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(zojuist met htc gebeld) volgens HTC komen de verschillende windows mobile 6 updates (dus ook degene voor dit toestel), pas in de maand juni, misschien zelfs wel helemaal aan het einde van juni. De persoon aan de telefoon kon mij dan ook nog geen precieze datum geven. Even afwachten dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
jan rademaar schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 20:56:
[...]

volgens HTC zelf.
Dit is juni: http://www.europe.htc.com/press/latestnews.html
PWM schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:51:
[...]

Is er uberhaupt een support pagina op de HTC site? Of ben ik gewoon scheel.

De update is in ieder geval gratis, dus da's lekker. Nu alleen nog ergens krijgen.
Zie hier: http://www.europe.htc.com/support/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Thanks.

Ik keek altijd op www.htc.com, maar daar vind je niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
PWM schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:14:
[...]

Thanks.

Ik keek altijd op www.htc.com, maar daar vind je niet veel.
Rechts boven in even je regio kiezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DaannO schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:16:
[...]

Rechts boven in even je regio kiezen. ;)
Aangezien jij alles weet :P

Kan ik het geluid van een binnenkomend gesprek "muten"?

Volgens mij kan je alleen wegdrukken, of hem over laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
PWM schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:17:
[...]

Aangezien jij alles weet :P

Kan ik het geluid van een binnenkomend gesprek "muten"?

Volgens mij kan je alleen wegdrukken, of hem over laten gaan.
Wil dat met # niet? Anders weet ik het donderdag wel (dan ga ik er even mee spelen :P ) en anders weet iemand anders het wel in dit topic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DaannO schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:18:
[...]

Wil dat met # niet? Anders weet ik het donderdag wel (dan ga ik er even mee spelen :P ) en anders weet iemand anders het wel in dit topic. :P
Nope, net nog even geprobeerd. Heb al eerder elke toets gehad ;)

Ik wacht ff af. Heb inmiddels een S720 besteld, want kolere, wat een mooi toestel O+ Levertijden via onze telefoonboer vallen helaas wat tegen.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 29-05-2007 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook een htc s620. Met een kpn eindeloos online abbonement met gprs. Alleen werkt dit niet lekker. M'n mms werkt wel. Maar als ik het internet op wil krijg ik een schermpje dat ik me moet aanmelden. Terwijl de instellingen goed schijnen te zijn. Ik heb alles ingesteld mbt bel.nl , ook heb ik het programma van htc geprobeert wat standaard de goede instellingen erop zet. Ik krijg dus steeds zo een raar schermpje, iemand ervaring mee????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Op de T-mobile site staat een WM upgrade:

http://www.t-mobile.com/wmupgrade/

Zou ik deze kunnen gebruiken voor mijn (Niet t-mobile) toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Jesse,

Je moet naar je internet explorer opstarten, dan naar "menu" --> Extra --> Opties --> Verbindingen

Vink hier de instellingen automatisch detecteren aan en kies als netwerk "Internet"

Klik hierna op gereed .

Bij mij deed hij het hierna.

Veel Succes ermee,

Jeremy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
Weet iemand waarom je niet kan surfen naar mmm.abnamro.nl of mobiel.funda.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellebelle
  • Niet online
Ik heb een HTC S620 met Windows Mobile 5

Nu wil ik graag mijn agenda wissen, maar dan ook uitsluitend de agenda.
Contacts, email, etc moet bewaard blijven.

Iemand een tip om dit aan te pakken zonder gebruik te maken van outlook?
Kent iemand wellicht een tooltje om dit te regelen?

Heb al gekeken naar "pocketinformant" maar deze wil niet op de smartphone installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Windows Mobile 6 upgrade is er eindelijk :)

Gewoon op de HTC website.

EDIT:

Geinstalleerd. Was in 5 minuten klaar, snel duidelijk en netjes.

2 kritiekpunten:

Office Mobile staat er niet op. In plaats daarvan het Clearvue product

Yahoo Go staat standaard geinstalleerd, en is ook pontificaal aanwezig in het menu. Niet te de-installeren.

[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 03-09-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Tys

PWM schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:39:
De Windows Mobile 6 upgrade is er eindelijk :)

Gewoon op de HTC website.
Toevallig een mirror? De HTC website is nogal .. traag ..
Inmiddels opgehaalt en ik heb een dode S620 .. staat nu een ruim een half uur op het eerste "Windows Mobile" scherm. :(

[ Voor 20% gewijzigd door Tys op 03-09-2007 18:59 ]

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben vanplan dit toestel te kopen, wat me echter een beetje tegenhoud is het snelheid van de processor. Een 201 MHz vind ik toch een beetje traag de dag van vandaag, als je ziet dat een gemiddelde pda rond de 400mhz draait?

Wat is mijn doel:

- emails ophalen
- navigatie
- agenda
- ...

Nu is mijn vraag, bij welke programma's of wanneer ga je echt merken dat de processor "traag" is of denk ik volledig verkeerd en is deze helemaal niet zo traag dan dat ik denk? Nochtans lees ik in het topic van de htc touch dat een 200mhz soms toch nogal naar de trage kant durft te zijn.

Alvast bedankt

• L.S.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-07 06:47
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 12:12:
Hallo,

Ik ben vanplan dit toestel te kopen, wat me echter een beetje tegenhoud is het snelheid van de processor. Een 201 MHz vind ik toch een beetje traag de dag van vandaag, als je ziet dat een gemiddelde pda rond de 400mhz draait?
.......
Nu is mijn vraag, bij welke programma's of wanneer ga je echt merken dat de processor "traag" is of denk ik volledig verkeerd en is deze helemaal niet zo traag dan dat ik denk? Nochtans lees ik in het topic van de htc touch dat een 200mhz soms toch nogal naar de trage kant durft te zijn.

Alvast bedankt
Ik merk er in de praktijk niets van dat hij traag zou zijn.
Ik vind het een fijn toestel. Het toetsenbord typt makkelijk, ondanks de kleine toetsen.

Ik heb laatst Windows 6.0 erop gezet, wat prima ging. (Update staat op de site van HTC.)
Het enige probleem was dat ik xT9 niet uit kon zetten, en dat is erg vervelend. Alle woorden worden dan aangevuld in het engels.
Gelukkig is dit wel uit te zetten, maar het menu daarvoor is verborgen.
- Ga naar een prog. waarin je tekst moet/kunt typen. bijv. een SMS-bericht of agenda-item.
- Druk op <FN> en <Spatie> tegelijk.
- Er verschijnt nu een menu waarin je kunt kiezen tussen gewone invoer (ABC) of xT9, in de gewenste taal.

Groeten,
Lambert.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:24

SeatRider

Hips don't lie

Heb via mijn werk sinds gisteren ook de beschikking over een HTC-S620, ben er erg content mee (zeker gezien het feit dat ik gewoon een Nokia 6021 had verwacht :)). Als je de update van de HTC site installeert, heb je dan ook nog de Nederlandse taal, of moet je daarvoor wat DLL's veiligstellen?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.S.
SeatRider schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:23:
Heb via mijn werk sinds gisteren ook de beschikking over een HTC-S620, ben er erg content mee (zeker gezien het feit dat ik gewoon een Nokia 6021 had verwacht :)). Als je de update van de HTC site installeert, heb je dan ook nog de Nederlandse taal, of moet je daarvoor wat DLL's veiligstellen?
Als je de Update installeert heb je een Engelse versie van WM 6.
Bij "Instellingen"; "Landinstellingen' kun je de taal veranderen in (o.a.) Nederlands. (dat "instellingen" staat eerst uiteraard in het Engels ;) )
Groeten,
Lambert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serox99
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-08-2024
Even ter info hij is er nu voor 250 euro, zie pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:26
serox99 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:44:
Even ter info hij is er nu voor 250 euro, zie pricewatch.
En nu voor E200. Net ontvangen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.sturm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-02-2023
Aangezien op dit moment nergens op internet te vinden is hoe GPS navigatie onder Google Maps aan de praat te krijgen is met een ADAPT AD-300 en een HTC S620 geef ik hier de instellingen die bij mij werken :

Software:

Windows Mobile 6 Standard
Google Maps v2.0.0.12

Instellingen HTC S620:

Comm manager -> Instellingen -> Bluetooth -> Bluetooth -> Nieuw app. toevoegen -> BT GPS -> <pin> 0000 -> Seriële poort aanvinken -> Gereed

terug naar scherm Bluetooth-apparaten: Menu -> COM-poorten -> Bewerken -> COM6, Beveiligde verbinding uitvinken -> Gereed

Instellingen Google Maps:

Start Google Maps -> Opties -> GPS-instellingen... -> Handmatig instellen aanvinken -> COM6: -> 9600 -> OK

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een goeie RSS reader kent die integreerd in het home-screen?
Ik heb al pocketrss, prssreader gebrobeerd maar deze wilden niet installeren.

En is er iemand in geslaagd flash te installeren, als ik de flash player wil installeren (op http://www.adobe.com/prod...r.html?LANG=EN&Country=UK)
dan krijg ik de foutmelding dat dit bestand niet voor mijn pda (S620 met WM6) bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:36:
Ik heb inmiddels ook een htc s620. Met een kpn eindeloos online abbonement met gprs. Alleen werkt dit niet lekker. M'n mms werkt wel. Maar als ik het internet op wil krijg ik een schermpje dat ik me moet aanmelden. Terwijl de instellingen goed schijnen te zijn. Ik heb alles ingesteld mbt bel.nl , ook heb ik het programma van htc geprobeert wat standaard de goede instellingen erop zet. Ik krijg dus steeds zo een raar schermpje, iemand ervaring mee????
Ik heb precies hetzelfde probleem. Hoe is dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

En weet iemand een goed programmaatje/plugin om programma's écht af te sluiten?
Bij Magic Button krijg ik de melding dat het niet bestemd is voor dit apparaat (HTC S620 WM6)

[ Voor 37% gewijzigd door Jo-re-mi op 18-02-2008 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanJeremy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 22:50

JeanJeremy

broer van Ron

onne schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 13:50:
[...]

En nu voor E200. Net ontvangen:)
Ik zie hem nergens onder de 300 euro staan (ook niet in de pricewatch).
Ben toch benieuwd waar jullie hem voor 200 euro destijds hebben zien staan.

Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Hier ben ik ook wel in geïnteresseerd, waar hebben jullie hem voor €200 gevonden? Ik ben bang dat het bij rabobank is (in België hebben ze die dienst niet). Waarom heeft zo'n goed toestel eigenlijk zo'n klein topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ik heb een raar fenomeen met mijn HTC S620 Smartphone. En dat is dat ie met 20% batterij (volgens SmartToolKit) aangeeft dat de hoofdaccu laag is en dan valt 'ie binnen 5 minuten uit.
Weet iemand hoe dit zit? En kan ik ervoor zorgen dat de smartphone pas bij bv 7% vanzelf uitgaat? Zo ja, hoe :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Ik ben geïnteresseerd geraakt in de HTC S620 telefoon, maar die is ondertussen redelijk verouderd. Weet iemand misschien of er een opvolger in de pijplijn zit? Met extra functionaliteit zoals HSDPA en GPS. Is er een alternatief? Of komt HTC misschien nog met een update?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een manier om mijn hele agenda op mn smartphone te wissen. Dus gewoon stand-alone op mn HTC, geen gezeur met ActiveSync.
Alle antwoorden die ik op internet vindt zijn in combinatie met een PC en ActiveSync. En ik heb een Mac. Dus ik wil het gewoon op mn Smartphone zelf deleten.
Wie weet daar een goeie manier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyMauz
  • Laatst online: 13-06-2024

MightyMauz

Team Green

Alleen de agenda wissen? Dat zou ik niet weten hoe dat moet.

Ik heb zelf de S630, maar volgens mij lijkt die precies als 2 druppels water op de S620. En daarover had ik een vraagje: als ik muziek luister met de bijgeleverde koptelefoon, is het maximale volume aan de erg lage kant. Als je in het verkeer bent of in de bus, is de muziek al amper te horen! Het volume van de WMP staat volledig aan, en ook de volumeregelaar op de koptelefoon staat op het maximum. Iemand een idee of dit niet harder kan?

Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-07 13:31
Mijn vader heeft nu een klein jaar een HTC S620 van de Rabobank. Heeft zonder problemen een jaar gedraaid, prachtig toestel.
Helaas komen er nu een paar problemen naar voren. Wanneer je toetsvergrendeling inschakelt (inhouden van rode telefoontje) slaat de telefoon helemaal vast, meer vast dan de bedoeling is. Hij komt er met geen mogelijkheid meer uit! Ook trekt de telefoon zijn batterij binnen een uurtje of 4 á 5 helemaal leeg, alsof er een bepaald programma actief is op de achtergrond?

Inmiddels hebben we de telefoon naar zijn fabrieksinstellingen gereset, maar ook dat mocht niet baten. Geheugenkaartje verwijderd, alles verwijderd..
De telefoon blijft vast slaan als hij vergrendeld wordt.

Iemand enig idee?

[ Voor 3% gewijzigd door stijnos1991 op 13-06-2008 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-10-2023
Probeer het volgende eens:
1. Hou de twee "Softkeys" ingedrukt (De knoppen onder "Start" en "Contacten")
2. Druk op de "power knop" voor ongeveer 1 a 2 seconden. Laat de "Power knop" los maar hou de twee "soft keys" ingedrukt.
3. Op een bepaald moment verschijnt er een scherm die vraagt om op de "0" te drukken om naar de "Factory defaults" terug te gaan. Je kunt de twee "Soft keys" nu loslaten.
4. Druk op de "0" binnen de timeout periode, die is maar een paar seconden
5. Als dit instructiescherm niet verschijnt begin weer bij stap 1.
De tijdindicatoren komen nogal nouw. Er is een tweede methode:
1. Haal de batterij uit het systeem
2. Doe stap 2 zoals boven beschreven
3. Doe de batterij weer in het systeem terwijl je de twee "soft keys" ingedrukt houd.
4. Doe de rest van de stappen zoals boven vanaf stap 3.

Deze stappen initialiseren elke HTC compleet vanaf scratsch. Het ROM wordt opnieuw weer in het systeem gelezen e.d. De hardwarereset die je via het menu kunt bereiken gaat niet zover terug.

De telefoon is nu echt helemaal leeg wat betreft instellingen.

Veel succes
stijnos1991 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 07:29:
Mijn vader heeft nu een klein jaar een HTC S620 van de Rabobank. Heeft zonder problemen een jaar gedraaid, prachtig toestel.
Helaas komen er nu een paar problemen naar voren. Wanneer je toetsvergrendeling inschakelt (inhouden van rode telefoontje) slaat de telefoon helemaal vast, meer vast dan de bedoeling is. Hij komt er met geen mogelijkheid meer uit! Ook trekt de telefoon zijn batterij binnen een uurtje of 4 á 5 helemaal leeg, alsof er een bepaald programma actief is op de achtergrond?

Inmiddels hebben we de telefoon naar zijn fabrieksinstellingen gereset, maar ook dat mocht niet baten. Geheugenkaartje verwijderd, alles verwijderd..
De telefoon blijft vast slaan als hij vergrendeld wordt.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.S.
jeijt schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:17:
Probeer het volgende eens:
1. Hou de twee "Softkeys" ingedrukt (De knoppen onder "Start" en "Contacten")
2. Druk op de "power knop" voor ongeveer 1 a 2 seconden. Laat de "Power knop" los maar hou de twee "soft keys" ingedrukt.
3. Op een bepaald moment verschijnt er een scherm die vraagt om op de "0" te drukken om naar de "Factory defaults" terug te gaan. Je kunt de twee "Soft keys" nu loslaten.
4. Druk op de "0" binnen de timeout periode, die is maar een paar seconden
5. Als dit instructiescherm niet verschijnt begin weer bij stap 1.
De tijdindicatoren komen nogal nouw. Er is een tweede methode:
1. Haal de batterij uit het systeem
2. Doe stap 2 zoals boven beschreven
3. Doe de batterij weer in het systeem terwijl je de twee "soft keys" ingedrukt houd.
4. Doe de rest van de stappen zoals boven vanaf stap 3.

Deze stappen initialiseren elke HTC compleet vanaf scratsch. Het ROM wordt opnieuw weer in het systeem gelezen e.d. De hardwarereset die je via het menu kunt bereiken gaat niet zover terug.

De telefoon is nu echt helemaal leeg wat betreft instellingen.

Veel succes
Een kleine aanvulling.
Ik heb bovenstaande geprobeerd omdat ik een programma had wat ik niet helemaal verwijderd kreeg.
Ik kreeg de mededeling op de knop "send" te drukken.
Met de "0" wordt er bij mij niets gereset. Als ik op de knop met het groene telefoonhoorntje druk dan volgt er wel een hard-reset.
Ik weet niet of er verschillen zitten in de modellen, of dat het komt omdat er WE 6 op staat.
Pagina: 1 2 Laatste