[Exchange 2003] Voor 50 man agendas delen*

Pagina: 1
Acties:

• mackey6879
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-06-2022
Ik wil binnen onze organisatie met Exchange 2003 de agenda's van 50 collega's delen met elkaar.
Is dit vanaf de server in te stellen of kan dit alleen vanaf de werkstatiosn wroden ingesteld?

En natuurlijk de vraag dan: Hoe stel je dit in vanaf Exchange 2003?

En weet iemand of het mogelijk is om Windows installer 3.1 te verwijderen of in ieder geval 1 versie terug te zetten?

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-02 20:58
Denk dat je dit toch echt op elke client moet doen, kan in exchange niet vinden dat je alleen die folder wil delen, alleen full mailbox acces, maar dat betekend dat de hele mailbox geshared wordt.

Ook niet de bedoeling.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

mackey6879 schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:14:
En weet iemand of het mogelijk is om Windows installer 3.1 te verwijderen of in ieder geval 1 versie terug te zetten?
Nee, want Windows Update services zijn dependent op Windows Installer 3.1.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat ik graag van jou eerst wil weten is wat je zelf al geprobeerd en zelf al gedaan hebt om deze vraag te beantwoorden?

Zoals je misschien weet is dat een belangrijke vereiste op GoT voordat je een topic opent, daarnaast vinden wij het vaak erg leuk als je een topic titel kiest die iets vertelt over je topic - "Exchange server 2003" is natuurlijk niet echt een goede topic titel he, ik pas die nog even voor je aan maar let op beide zaken voortaan zelf even :)

pfdavadmin kan voor iedereen agendas openzetten overigens.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Dit zou ook een uitkomst moeten bieden. :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Waarom zou je in godsnaam Windows installer willen downgraden :? Iets zegt me dat je niet goed over je probleemstelling hebt nagedacht...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Dennisch
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-01-2022
Als je Exchange 2003 gebruikt is het, het makkelijkst om een agenda in de openbare mappen aan te maken. Rechten toekennen aan degene die de agenda beheren/lezen.

Dit kan vanaf zowel de client als op de Exchange Server zelf

AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD

Pagina: 1