Toon posts:

WRT54G probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus sinds een dag een laptop dus heb ik meteen een linksys WRT54G erbij gekocht voor het internet..
maar nu zeg m'n computer soms een paar seconde dat er geen internet is aangesloten. dan heeft hij geen verbinding meer en 2 seconde later weer wel.. dat is zeer lastig met msn bijvoorbeeld.
weet iemand raad??
en waar kan ik vinden welke hardware firmware ik heb, ik wil dus de firmware upgraden maar ik zie nergens staan welke versie ik heb.

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:35
Hoe heb je de linksys ingesteld...op DHCP of bridged?
Firmware kan je zien in de webadmin rechtsboven,daar kan je komen door 192.168.1.1 in je browser te tikken...username leeglaten en bij password admin invullen.

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-02 09:10

GekkeR

key = key

Neem aan dat je wireless disconnects bedoelt ?

Firmware revisie kan je vinden als je gaat inloggen in de router (rechtsboven staat het).
Samen met het versie nummer van de wrt (staat onderop de router) kan je wel iets goeds vinden.

Bekende 3rd party FWs zijn :

Thibor : Klik
DD-WRT : Klik

[ Voor 21% gewijzigd door GekkeR op 17-09-2006 13:35 ]

[ pctje te zien hier ] - Miauw

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Er is al heel veel over de WRT54G geschreven op GoT. Als je dat niet gevonden hebt, komt dat waarschijnlijk doordat je in het verkeerde subforum zit te kijken. Vragen over netwerkonderdelen horen dan ook in het subforum Netwerken. Neem daar eens een kijkje :)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.