Toon posts:

Webcam driver Topspeed version II

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb in het verre china een webcam aangeschaft maar ben de cdrom met de drivers kwijt...

Het merk is Topspeed en ik kom er maar niet achter waar op internet de drivers staan!!

Heeft iemand toevallig een idee hoe ik hier aan kan komen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:49:
Heb in het verre china een webcam aangeschaft maar ben de cdrom met de drivers kwijt...

Het merk is Topspeed en ik kom er maar niet achter waar op internet de drivers staan!!

Heeft iemand toevallig een idee hoe ik hier aan kan komen?
Je kan ook kijken welke chip erin zit.
Ik denk namelijk niet dat je voor de garantie terug gaat naar China mocht ie stuk gaan, dus je zou hem best open kunnen halen :+

Verwijderd

wij hebben ook een sony ps2 webcam, en die wordt in windows herkent als een logitech. ziet windows hem niet ??

Verwijderd

Idd, kan je hem niet automatisch naar drivers laten zoeken zodra je de webcam in de usb port plugt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:20:
Idd, kan je hem niet automatisch naar drivers laten zoeken zodra je de webcam in de usb port plugt?
Tjah windows he, zal wel niks kunnen vinden. heb je geen meer informatie over de webcam ??

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:15
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:20:
Dit heeft bij mij nog nooit gewerkt.

Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Als ik wat meer gegevens had gezien dan had ik je topic een kans gegeven. Maar met zomaar een webcam waar toevallig Topspeed op staat is gewoon weinig te doen. Als het daadwerkelijk om zo'n onvindbaar & onduidelijk ding gaat denk dat het het beste is om te gaan neuzen wat voor chippie er in zit. Aan de hand daarvan zou je nog wat kunnen vinden.
Ook kan dat Topspeed wel eens gewoon een soort van marketing woordje zijn, in de trant van "onze camera is schnell :9". Er moet meer uit te halen zijn dan dit.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.