Toon posts:

Flim branden op DVD-R lukt maar niet op een DVD-RW

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een film branden op een DVD-RW. Maar in vele gevallen lukt dit me niet. Terwijl wel de film op een normale DVD-R of een DVD+R gebrand wil worden. Waar kan dit nu aan liggen.... vooral het de ene film wel lukt en de andere film niet.

Het zijn DVD-RW's van de hema.......
Ik heb een NEC ND2500A brander(al geupdate)

Ik ben benieuwd of hier wel meerdere last van hebben....

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Klippy

Still Game

En wat gaat er precies mis dan?
"Lukt niet" is een beetje nietszeggend he.

En probeer ook eens een ander merk RW.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:28

breinonline

Are you afraid to be known?

Waarschijnlijk een incompabiliteit tussen schrijver en medium, probeer eens andere schijfjes :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
En wat gaat er precies mis dan?
"Lukt niet" is een beetje nietszeggend he.

En probeer ook eens een ander merk RW

De applicatie om te branden start.... maakt niet uit welke applicatie ik gebruik
- 120 %alcohol,
- Nero,
- DVDShrink,
- CloneDVD

Op het einde van de sessie krijg ik de melding dat het branden niet gelukt is.... deze melding krijg ik niet met gewone DVD-R/DVD+R aleen met DVD-RW(van de Hema)

Waarschijnlijk een incompabiliteit tussen schrijver en medium, probeer eens andere schijfjes

Ik zal een ander merk aan schaffen, eens kijken of dit gaat werken. Weet iemand een aanrader voor een DVD-RW.....

Iedergeval alvast bedankt voor jullie reactie's...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zie reactie hierboven - maar Klippy heeft wel gelijk als hij zegt dat je veel te weinig informatie geeft. Bovendien doe je deze post in het verkeerde subforum. Kijk om te beginnen eens in de FAQ van het subform Opslagmedia & I/O Controllers

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.