Toon posts:

Brander kadoek?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi,ik heb een HP 8100 brander (4x2x24)(al een jaartje ofzo) en best wel veel mee gebrand 8-) , maar sinds een paar dagen wil die niet meer branden dan z'n 150 mb! hij stopt er dan gewoon mee

is m'n brander nu gewoon "op",of komt het omdat ik hem de laatste tijd (3weken?) niet veel gebruikt hebt? stof ofzo?

heeelp me :*

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Heb je pas iets in je computer geinstalleerd? Ik bedoel dus een extra HD of zo... mijn (philips) brander heeft nogal wat power nodig en ik heb dus speciaal voor het branden een betere voeding gekocht (nooit meer brander vastlopers of mislukte cd's daarna! :))
daarvoor liep ie vaker vast... rond de 100 mb maar vaak ook later....

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
Nope
altijd al 2 HD's + 1cd rom + 1 brander er ingehad :? op een standaart voeding (dunno hoeveel watt het is) maar ik koppel zo is de cdrom speler eraf en 1 HD

edit:
ik heb 2 weken geleden wel (64 mb dimm/133mhz) extra geheugen er bij gegooid,zou dat het kunnen zijn?

*D
/|\
/\

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Neh... denk niet dat het aan 1 dimmetje kan liggen :)
Als het de voeding niet is weet ik het niet eigenlijk... probeer eens een ander brandprogramma of zet windows eens opnieuw erop....

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Ik heb zelf ook een hp8100 brander. Het probleem wat je aangaf kan zijn dat je meerdere brandprogramma's geinstalleerd hebt. Als je de orginele branderssoftware geinstalleerd hebt, raad ik je aan geen 2e brand programma te installeren. Het orginele brandprogramma is dan namelijk verziekt. Ben daar na een tijdje achtergekomen. Ik raadt je aan om windhoos opnieuw te installeren en dan kijken wat ie dan doet. *D