2e graads retirement?

Pagina: 1
Acties:

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Ik heb een vraagie......op mijn huidige flushemailadress zijn al 3 emailaccounts geritered......nou wil ik mijn emialadress retiren naar een ander (een nieuwe account)...is het dan nog mogelijk op op dat nieuwe emailadress andere adressen te retiren?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44

crisp

Devver

Pixelated

Ja :)

Intentionally left blank

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

nee hoor, naar mijn weten kan dit niet! (dan zou je ook oneindig kunnen retiren :o)

• MarcyDarcy
Uitgaande van het maximum van 8 retirements zou ik dan toch nog 4 adressen kunnen retiren.......toch (3 op mijn oude en mijn oude naar mijn nieuwe=4) ?

Verwijderd

Op maandag 29 januari 2001 23:13 schreef MarcyDarcy het volgende:
Uitgaande van het maximum van 8 retirements zou ik dan toch nog 4 adressen kunnen retiren.......toch (3 op mijn oude en mijn oude naar mijn nieuwe=4) ?
klopt. :)

• MarcyDarcy
Da's dan perfect nieuws....thanks :)

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Ik weet niet hoe het zit met een iemeel adres retyeren naar een al geretyred iemeel adres.
Maar als er op 1 adres al 1 naar geretyred is dan wordt die gewoon meegenomen naar de gewenste stats.

...

Verwijderd

Op dinsdag 30 januari 2001 00:05 schreef Haranaka het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met een iemeel adres retyeren naar een al geretyred iemeel adres.
Maar als er op 1 adres al 1 naar geretyred is dan wordt die gewoon meegenomen naar de gewenste stats.
een emailadres retiren naar een adres wat al eerder geretired is kan niet... :)
je kunt alleen een emailadres retiren naar een bekend/actief emailadres.

• MarcyDarcy
Inimiddels heb ik het al een paar keer geprobeerd.....maar krijg steeds de error dat er al teveel emialadressen zijn geritired (die krijg ik als ik mijn oude naar de nieuwe retire maar andersom krijg ik die foutmelding ook al) :?

Is het mogelijk om op een of andere manier erachter te komen hoeveel emialadressen er reeds zijn geritered? (meeltje van d.net ofzo)

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Probeer even een mailtje naar Ivo anders ( Ivo@distributed.net )

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 21:16

_soh

Jemig wat een stom gedoe, dat moet toch gewoon oneindig kunnen? Weet iemand wat de rede hiervoor is?

Lightning_crew

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
pff, waarom is iets wat je niet 100% goed uitkomt nou weer gelijk stom.
It was necessary to impose a limit because some malicious users were using this feature to combine email addresses that belonged to other users (and had
gained access to the victim's email address and password through their own means).

We recognize that some users may need to legitimately retire more than 8 email addresses, and we will personally address these issues on a case by case
basis. If you fall in this category, please send email to our general help email address describing your problem.

Please note that we do *not* support retires as a way of creating 'sub-teams'. We know that a number of participants would like to see this feature
implimented, and it is on the to-do list. Please be patient, as this type of change is a lot more complicated than it looks, and it will take some time for us to
devise a system to handle it.

We spend our years as a tale that is told

• _soh

_soh

Op woensdag 31 januari 2001 10:31 schreef Dutchman! het volgende:
pff, waarom is iets wat je niet 100% goed uitkomt nou weer gelijk stom.
[..]
Uhh, wie zegt dat het mij niet goed uit komt? Ik heb zelf nog maar 1 adres naar m'n e-mail geretired. Ik heb verder ook helemaal geen behoefte hieraan omdat ik zelf wil koeien en geen behoefte hebben aan iemand anders zijn blokjes, zoals 2fast4u haar blokjes kwijt wilt. Ik vind/vond het een stomme regel omdat ik geen andere rede wist te bedenken dan om te voorkomen dat groepen zich masaal samen gingen voegen, wat overigens toch niet gebeurt omdat zeker deze grote clans veel te trots op hunzelf zijn.... maar ik moet er plots van door... tot kijk, 't is al goed, zolang er maar aan gewerkt wordt.

Lightning_crew

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Voorbeeld:

Ik retire mijn e-mail adres naar Graasland.
Graasland retired zijn e-mail adres (hypotetisch ;)) naar I'R Cow.
Dan komen de blokjes die ik op mijn originele e-mail adres graas gewoon aan bij I'R Cow, en kunnen er nog 7 anderen retiren naar I'R Cow...
Dat was volgens mij de vraag, en het antwoord is gewoon: ja, dat kan

Intentionally left blank

• _soh

_soh

Op woensdag 31 januari 2001 17:58 schreef crisp het volgende:
Voorbeeld:

Dan komen de blokjes die ik op mijn originele e-mail adres graas gewoon aan bij I'R Cow, en kunnen er nog 7 anderen retiren naar I'R Cow...
Dat zou wel beter zijn, met andere woorden (of loop ik nu te slapen). Stel ik zit vol geretired, dan zou ik alles van de L_C, naar bijvoorbeeld een nieuw account, bijv. L_C 2001 kunnen retiren en dan gewoon lekker verder gaan?

Lightning_crew

Verwijderd

Voorbeeld:

ssssssst :(:(

we zouden toch nix zeggen over de fusie :P:P

Verwijderd

Voorbeeld:

helaas... vaudt antwoord. :P

ik gebruikte vroeger adres x@x.nl, die heb ik geretired naar y@y.nl...

Toen ik vervolgens het licht zag (!) en TeamBVD joinde, werden zowel x@x.nl als y@y.nl geteld in de lijst met geretirede emailadressen van TeamBVD, waardoor ik dus 2 (van de maximaal 8) emailadressen heb gebruikt...

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Op woensdag 31 januari 2001 19:24 schreef Sueno het volgende:

[..]

helaas... vaudt antwoord. :P

ik gebruikte vroeger adres x@x.nl, die heb ik geretired naar y@y.nl...

Toen ik vervolgens het licht zag (!) en TeamBVD joinde, werden zowel x@x.nl als y@y.nl geteld in de lijst met geretirede emailadressen van TeamBVD, waardoor ik dus 2 (van de maximaal 8) emailadressen heb gebruikt...
Zelfs dan nog is het antwoord niet helemaal vaudt, want een 2e graads retirement kan dus wel degelijk - ongeacht hoeveel 'ruimte' je nog overhoud voor verdere retirements (was ook niet de oorspronkelijke vraag).
Wat dat laatste betreft ging ik er hypotetisch van uit dat de DB van Dnet als volgt in elkaar zou zitten:

<font face="courier">
Participant...status...Retired to

crisp.........retired..graasland
graasland.....retired..I'R Cow
I'R Cow.......active...-
</font>

Ik sprak dus niet uit ervaring, maar een soortgelijke constructie had ik er iig van gemaakt, en dan zou het geen probleem hebben opgeleverd...

Intentionally left blank

Pagina: 1