Toon posts:

intellimouse explorer 3.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een intellimouse explorer 3.0, maar het lijkt dat er vanbinnen wel wat vuil is, want soms gaat mijn linkermuisknop niet zo goed. Dan begint hij zo te dubbelklikken enzo. Wanneer ik dat knopje een beetje naar omhoog trek en heel hard in blaas dan werkt de knop weer perfect zoals het hoort. Dus ik veronderstel dat er wat vuil tussen zit?

Alleen is het probleem, hoe open ik mijn muis zonder hem stuk te maken zodat ik alle vuiltjes eruit kan halen? Ik hoop dat dat mogelijk is, want ik heb geen zin om een nieuwe te gaan kopen alleen omdat er vuil in zit. :x

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Er zitten waarschijnlijk gewoon 2 schroefjes achterin aan de onder kant onder de voetjes van de muis. Als je die openmaakt kun je heel gemakkelijk de bovenkant van de muis afhalen en het ding schoonmaken.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, er zijn geen schroefjes te zien.. :N

Verwijderd

Afgaande van wat googleplaatjes, moet je het mooie stickertje achterop er af trekken, daaronder zou dan een schroefje moeten zitten.

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel je dat blinkend stickertje of dat ander? *-)

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:20

Cheezus

Luiaard

Ik heb de muis zelf wel eens opengemaakt, er zitten toch echt schroefjes onder de voetjes (die moet je er dus even afhalen 8)7 )..

Verwijderd

Topicstarter
primusz schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:19:
Ik heb de muis zelf wel eens opengemaakt, er zitten toch echt schroefjes onder de voetjes (die moet je er dus even afhalen 8)7 )..
En het was ook een intellimouse explorer 3.0 die jij hebt geopent? Hoe heb je die voetjes er dan af gehaald? :s

(Sorry voor late reactie, ik had een drukke week achter de rug)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:11:
[...]

En het was ook een intellimouse explorer 3.0 die jij hebt geopent? Hoe heb je die voetjes er dan af gehaald? :s

(Sorry voor late reactie, ik had een drukke week achter de rug)
Bij mijn intellimouse optical kon je die er gewoon afpulken (evt een mesje eronder om ze los te krijgen). Daar zitten de schroefjes verstopt.

Verwijderd

Topicstarter
Lol, dan zijn de voetjes toch kapot? -_'-

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:48:
Lol, dan zijn de voetjes toch kapot? -_'-
dat klopt... maar moet zeggen dat ik met deze muis echt geen verschil merk of er wel of geen voetjes onder geplakt zitten :P

• BRAINLESS01
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-02 14:42
Als je het netjes doet zijn die voetjes niet kapot en kun je ze er gewoon weer op plakken, eventueel met een druppeltje lijm. Je kunt zelfs nieuwe voetjes kopen, dus echt een probleem is het niet.
Pagina: 1