[Asterisk] KPN ISDN <-> Asterisk <-> ISDN Tiptel

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Ik wil asterisk gaan draaien om via mijn ISDN Centrale te kunnen Voipen en is het dus de bedoeling dat ik 1 kaart in NT modus kan draaien

Kan iemand mij vertellen welke ISDN kaarten ik kan gebruiken ? welke merken. Ik kan hier nog wel een Sweex PCI kaartje met Winbond chip vrijmaken maar als dat al niet gaat werken doe ik alle moeite voor niks.

En is er iemand die een schema heeft van het aansluiten op het NT1 kastje. Of is het gewoon Astarisk op 1 poortje en de telefoon op het andere poortje ?

Verwijderd

oftwel: welke ISDN kaart werkt met Asterisk onder NT modus?

als ik de magische tekst "astrisk isdn cards NT mode" aan Google voer krijg ik als 3e link http://isdn.jolly.de/cards.html

Heb je zelf wel gezocht naar een mogelijke oplossing?

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Ik heb wel gezocht met google, maar ik ben niet zon ster in zoek opdrachten. Maar dit is wel een mooie lijstje met een aantal nu nog verkrijgbare kaarten. De kaart die ik heb gaat volgens mij niet werken.

Dus ff zoeken naar een kaart

Terwijl ik opzoek ben naar een kaart probeer ik een Teles 16.3 aan de praat te krijgen. Ik weet dat ik hier mISDN voor moet hebben maar dat is dan ook alles

Ik heb gezocht op wget misdn asterisk en op wget misdn trixbox maar ik kom hier niet veel verder mee

Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen.

[ Voor 90% gewijzigd door raymonvdm op 17-09-2006 15:40 ]

Verwijderd

weet je eigenlijk wel waar je aan begint? dwz heb je uberhaupt de handleidingen van Asterisk, je huiscentrale en algemene werking van ISDN al gelezen?