(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
(Hoewel dit een beetje off-topic lijkt, kan het toch nuttige info zijn, zeker als je een (wifi-) router eraan wilt hangen. En ik wil het gewoon graag weten
[ Voor 36% gewijzigd door Room42 op 17-09-2006 00:19 ]
🎤 Devine M-Mic USB BK microfoon aangeboden
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Als dat mac gebonden is, hang je er toch een router aan die het mac adres faked?Room42 schreef op zondag 17 september 2006 @ 00:18:
Zijn die verbindingen van chello tegenwoording nog steeds mac-gebonden, of kun je een willekeurige PC erachter hangen of zelfs multi-PC (via switch)?
Overigens voor de TS: *klik*
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Gewoon van achter de (draadloze) router provisionen, dan wordt MAC van router geregistreerd. Misschien werkt dit ook achter een AP, misschien niet - maar aangezien tegenwoordig draadloze routers niet duurder zijn dan AP's zou ik gewoon router aanraden
Oslik blyat! Oslik!
Dus eerst de boel releasen voordat je andere hardware aansluit.
It's always DNS...
Helaas nog steeds mac-gebonden. Kwam ik dus ook achter toen ik de onboard nic wou gebruiken van mn Linux server. Kon ik weer een andere nic zoeken, in mn werkstation bouwen en vervolgens de stappen van UPC volgen, en die nic weer in m'n server zettenRoom42 schreef op zondag 17 september 2006 @ 00:18:
Zijn die verbindingen van chello tegenwoording nog steeds mac-gebonden, of kun je een willekeurige PC erachter hangen of zelfs multi-PC (via switch)?
(Hoewel dit een beetje off-topic lijkt, kan het toch nuttige info zijn, zeker als je een (wifi-) router eraan wilt hangen. En ik wil het gewoon graag weten)
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Waarom niet gewoon op de Linux server provisionenTommyGun schreef op zondag 17 september 2006 @ 02:30:
[...]
Helaas nog steeds mac-gebonden. Kwam ik dus ook achter toen ik de onboard nic wou gebruiken van mn Linux server. Kon ik weer een andere nic zoeken, in mn werkstation bouwen en vervolgens de stappen van UPC volgen, en die nic weer in m'n server zetten
Er wordt altijd zo idioot moeilijk over gedaan, maar het maakt werkelijk geen ene zak uit waarmee je je aanmeldt en hoe vaak je dat doet. Gewoon DHCP releasen (modem resetten is dan niet nodog, maar kan geen kwaad), andere PC/router/wat dan ook aansluiten, DHCP lease krijgen, aanmelden op http://provisioning.upc.nl , de boel resetten (ook niet strict nodig, DHCP release/renew is genoeg).
* dion_b heeft laatste paar keer vanaf linuxbak geprovisioned, gewoon vanuit Firefox
Spoofen van MAC adressen is vragen om problemen (sluit twee dezelfde MACs aan in een netwerk en je komt er snel genoeg achter waarom) - maar is nergens voor nodig, ook niet als je provider MAC-registratie doet
Oslik blyat! Oslik!
Ja zeker via wget? Grapjasdion_b schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:55:
[...]
Waarom niet gewoon op de Linux server provisionen
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hiermee wil ik het dus aansluiten.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
(\__/)
(='.'=)
(")_(")