hallo allemaal,
omdat mijn computer erg traag begon te worden heb ik mijn computer maar eens opnieuw geinstalleerd. Ik heb mijn C-partitie helemaal gekopieerd naar mijn D-partitie en toen ben ik windows maar eens opnieuw gaan installeren.
Dit ging allemaal perfect, windows formateerde de C-schijf, windows kopieerde de windows bestanden naar de C-schijf en windows startte opnieuw op...
Alleen toen startte CHKDSK op met de melding dat de D-partitie gechecked moest worden.. dus naja ik dacht, als het moet.., dan moet het
Toen kwamen er allemaal meldingen van:
dit is niet goed... dus toen heb ik de computer opnieuw opgestart en windows nogmaar eens opnieuw geinstalleerd..
Toen stond er bij partities:
C- partitie (NTFS) (20003 MB free)
D- partitie (unknown) (174329 MB free)
mijn hele D-partitie is dus leeg...
het ergste is dat hier heel belangrijke data opstaat...
als ik windows setup doe dan gaat CHKDSK weer al die orphan files deleten.. dat lijkt me niet goed....
wat moet ik nou doen?? Ben ik alles kwijt??
ik weet het echt niet meer....
hieronder nog wat gegevens van mijn computer:
Moederbord: Asus P5GD1
Geheugen: 2x 512MB Dual Channel van Corsair
Harde schijf: 200GB SATA Maxtor 8MB buffer 7200 RPM
Processor: Intel P4 630 3.0GHz 1024 kB L2 cache
Videokaart: EN6200GE 128MB
dat lijkt me wel genoeg...
kan iemand mij helpen?
alvast bedankt,
bartosiej
omdat mijn computer erg traag begon te worden heb ik mijn computer maar eens opnieuw geinstalleerd. Ik heb mijn C-partitie helemaal gekopieerd naar mijn D-partitie en toen ben ik windows maar eens opnieuw gaan installeren.
Dit ging allemaal perfect, windows formateerde de C-schijf, windows kopieerde de windows bestanden naar de C-schijf en windows startte opnieuw op...
Alleen toen startte CHKDSK op met de melding dat de D-partitie gechecked moest worden.. dus naja ik dacht, als het moet.., dan moet het
Toen kwamen er allemaal meldingen van:
Dit heb ik door laten gaan van segment 17.000 tot iets van 19.000 en toen bedacht ik bij mezelf vandeleting orphan file record segment *****
Toen stond er bij partities:
C- partitie (NTFS) (20003 MB free)
D- partitie (unknown) (174329 MB free)
mijn hele D-partitie is dus leeg...
het ergste is dat hier heel belangrijke data opstaat...
als ik windows setup doe dan gaat CHKDSK weer al die orphan files deleten.. dat lijkt me niet goed....
wat moet ik nou doen?? Ben ik alles kwijt??
ik weet het echt niet meer....
hieronder nog wat gegevens van mijn computer:
Moederbord: Asus P5GD1
Geheugen: 2x 512MB Dual Channel van Corsair
Harde schijf: 200GB SATA Maxtor 8MB buffer 7200 RPM
Processor: Intel P4 630 3.0GHz 1024 kB L2 cache
Videokaart: EN6200GE 128MB
dat lijkt me wel genoeg...
kan iemand mij helpen?
alvast bedankt,
bartosiej