Toon posts:

langzame opbouw van Windows vensters

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem waarbij elk window dat ik open, zich opbouwt van boven naar beneden, Je ziet dus echt een lijn lopen die zich snel van boven naar beneden verplaatst.

bijv. Deze computer, Internet Explorer, (ofwel alle schermen) Ook Start --> programma's --> ....., is langzaam.

Tevens zie ik het verversen bij elke scroll actie over een internet pagina, dit zorgt ervoor dat het scrollen heel langzaam gaat. Niet het hele beeldscherm ververst, maar bijvoorbeeld alleen de internet pagina waar ik opzit.

Ik heb wat zitten switchen met hardeschijven. Misschien dat het daar wat mee te maken heeft??
(En ik zie voor het XP-inlogscherm een aantal gele puntjes op een zwarte achtergrond, dat was eerst ook nog nie)

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

Kijk eens bij taakbeheer. Het lijkt erop dat je processorverbruik erg hoog is. (100% ?) Dit kan allerlei oorzaken hebben.

Een scan met adaware/spybot en een virusscan kunnen helpen. Misschien systeemherstel?

Het is niet geheel duidelijk wat je zelf al hebt geprobeerd.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Verwijderd

dit heb ik ook, als ik geen grafische drivers heb geinstalleerd. ben je daar ook mee bezig geweest toevallig?

Verwijderd

Topicstarter
Processor gebruik schiet idd bij bijv. scrollen erg omhoog, (?Normaal?) Ook bij andere verversingen.

Ik zal nu de adware en virus scannen.

antwoord op 1 en 2e reactie

Ik heb een hardeschijf die het niet lang meer uithoudt. En m.b.v Norton Ghost mijn boot drive (C:/) 1 op 1 gecopieerd op een nieuwe hardeschijf.

1 dag daarvoor was het er ook al, het is eigenlijk gekomen sinds ik hd's eruit en erin heb gestopt.

(Taxtarus) hoe ziet dat probleem er bij jouw uit. Ik ben niet met drivers in de weer geweest.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Duidt vaak op niet of niet goed geinstalleerde graphic card drivers.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Als je ons niets vertelt over je hardware, niets over de gebruikte drivers en niets over je software, kunnen wij ook bij benadering niets zinnigs erover zeggen. Input >= output. Met zo weinig input is output bij benadering 0

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.