Usb wel geinstalleerd, niet herkent

Pagina: 1
Acties:

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:39
Ik weet niet of dit nou thuishoort in Hardware of in Windows dus plaats hem hier maar.
Ik heb hier een computer staan (Fujitsu Siemens Scaleo P) met Windows XP home.
Alle drivers staan volledig geinstalleerd, als ik kijk bij apperaatbeheer ziet hij netjes alle 4 de usb poorten, welke volgens windows volledig werken,
echter als ik er iets inplug gebeurt er gewoon helemaal niets, ik heb een usb muis/externe hdd en een toetsenboord geprobeert, ook in de bios werkt het usb toetsenboord niet.
Ik heb de bios nagekeken en usb en legacy staat gewoon aan, ook krijgt me externe hdd gewoon stroom via de usb port.
Kan het zijn dat het besturings gedeelte van de usb op de een of andere manier stuk is maar de voeding dus nog wel werkt?

Verwijderd

denk inderdaad dat de usb poorten dan defect zijn, zeker omdat je zegt dat een usb toetsenbord ook niet werkt in de bios

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:39
Hmm, oke.
Ik dacht zelf dus ook al dat de usb porten gewoon stuk waren, alleen was er niet zeker van omdat ze nog wel gewoon stroom geven.
Ik ga het dan nog wel even proberen met een pci usb hubje.

Verwijderd

zou ik inderdaad ook doen, ik heb het ooit gehad dat mijn front usb stuk is gegaan(afgebroken op lan party) usb controller chip was ook een beetje zwart geworden en verder gaf hij ook nog stroom 8)