Hallo, ik heb een probleem met het verkrijgen van beeld op mijn tv via TV-out.
Ik heb de De grote tv-out FAQ doorspit, maar geen oplossing gekregen.
De opzet:
- Nvidia GeForce Go 7300
- Pal TV
- Composite en S-Video
In de FAQ staat dat je S-Video en composite beide moet proberen, dat heb ik ook gedaan; geen resultaat. Ook heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd. Ik heb de kabels ook echt aangesloten op een video ingang, ook dit heb ik geprobeerd.
Verder heb ik er maar even de handleiding van mijn laptop bijgepakt (
) en daar vond ik misschien wel de oplossing! Er staat namelijk het volgende:
Indien de optie Windows Desktop op deze monitor uitbreiden in het programma Eigenschappen van het beeld geactiveerd is, dan moet deze eerst gedesactiveerd worden om het beeld op de televisie over te dragen.
Mijn beeld --> eigenschappen ziet er als volgt uit:

Hierin kan ik dus kiezen tussen, Plug en play-monitor en Standaardbeeldscherm.
Zoals jullie kunnen zien kan ik bij de Plug en Play-monitor (die als standaard is ingesteld blijkbaar) de optie Windows Desktop op deze monitor uitbreiden niet wegvinken om de een of andere reden.

Bij beeldscherm 2 (standaardbeeldscherm) staat deze optie al uit dus hoef ik hem hier ook niet uit te zetten.

Heeft iemand misschien een oplossing voor mij?
Bij voorbaat bedankt!
Ik heb de De grote tv-out FAQ doorspit, maar geen oplossing gekregen.
De opzet:
- Nvidia GeForce Go 7300
- Pal TV
- Composite en S-Video
In de FAQ staat dat je S-Video en composite beide moet proberen, dat heb ik ook gedaan; geen resultaat. Ook heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd. Ik heb de kabels ook echt aangesloten op een video ingang, ook dit heb ik geprobeerd.
Verder heb ik er maar even de handleiding van mijn laptop bijgepakt (
Indien de optie Windows Desktop op deze monitor uitbreiden in het programma Eigenschappen van het beeld geactiveerd is, dan moet deze eerst gedesactiveerd worden om het beeld op de televisie over te dragen.
Mijn beeld --> eigenschappen ziet er als volgt uit:
Hierin kan ik dus kiezen tussen, Plug en play-monitor en Standaardbeeldscherm.
Zoals jullie kunnen zien kan ik bij de Plug en Play-monitor (die als standaard is ingesteld blijkbaar) de optie Windows Desktop op deze monitor uitbreiden niet wegvinken om de een of andere reden.
Bij beeldscherm 2 (standaardbeeldscherm) staat deze optie al uit dus hoef ik hem hier ook niet uit te zetten.
Heeft iemand misschien een oplossing voor mij?
Bij voorbaat bedankt!