Toon posts:

Soundblaster Audigy 2 EX en time coded vinyl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee draaitafels, een PC en een Audigy 2 EX (extern) met twee line inputs. Ik gebruik het programma Virtual DJ 4 en wil dus met Virtual DJ time coded vinyls met twee draaitafels gaan mixen.

Mijn probleem is dat ik slechts 1 draatafel werkend krijg op line 1. De andere op line 2 of line 3 worden niet gezien. Ook al heb ik in Windows de kanalen open staan.

Enig idee waar dit fout gaat? MIjn excuses mocht ik deze topic niet in het juiste onderdeel van het forum hebben geplaatst.

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:50
Ik kan je niet aan oplossing helpen maar waarschijnlijk loop je nog tegen een ander probleem aan.
Ik heb hier een pc met een audigy 2 en daar is de aux 2 de voor ingang dus een stuk zachter dan de line-in op de kaart zelf. Dit komt omdat de voor aansluiting een emu chip gebruikt en de line in 1 een ac-97 chip.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de lin inputs op de externe bay, lijn 1 en 3. twee dus niet, want dat is de microfoon line in.

Ik krijg op line 1 gewoon netjes normaal signaal en de time coded vinyl werkt hier ook perfect. Ik krijg alleen op line 3 helemaal niets door terwijl naar mijn weten de instellingen voor die line heftzelfde staan ingesteld. Zou er dan idd een verschil zijn in line 1 en 3 zoals je aangeeft bijvoorbeeld?