Toon posts:

[Legacy Of Kain] Error: Input not supported*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje met mijn game...Ik dacht van de week:"Kom, laat ik legacy of kain weer eens gaan spelen, meesterlijk spel :9~ " >:) Maar tot mijn verontwaardiging wil hij niet meer opstarten. :'( Als ik het spel start dan wordt mijn beeldscherm zwart en komt er "Input not supported" op mijn scherm te staan |:(

Ik heb het wel eerder op deze computer gespeeld. Ik heb het eerst geprobeerd met een Ati 9800pro, en heb nu sinds 2 dagen een X1600pro maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb Directx 9.0c dus daar moet het ook niet aan kunnen liggen. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

<Edit>Ik heb voor de gein een screenshot gemaakt op hier te posten.. maar daarop zie je wel het spel... zou het mijn beeldscherm kunnen zijn die problemen geeft?<edit>

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 20:07 ]

Verwijderd

Een klein zoektochtje op google met de woorden "iput not supported" levert een hit op van het Eidos-forum. Daarin wordt beschreven dat iemand met een kopie van Commandos dezelfde fout kreeg. Ik meen me te herinneren dat Eidos de Legacy of Kain-reeks heeft ontwikkeld/uitgebracht, dus de kans is groot dat het om dezelfde issue gaat. Bij die persoon werd het opgelost door nieuwe drivers voor zijn videokaart te installeren. Heb je dat al gedaan? Zo nee, dan zou ik dat als eerste doen

edit: dat van die screenshot kwam erbij na het posten van mijn reactie. Maakt het wel lekker vaag...
En ben je zeker van die nieuwste "software"? Drivers != software (ok, kort door de bocht) Dus probeer gewoon toch maar even, dan ben ik ook weer blij :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 20:17 ]

• KoHa
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01:48
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:10:
Een klein zoektochtje op google met de woorden "iput not supported" levert een hit op van het Eidos-forum. Daarin wordt beschreven dat iemand met een kopie van Commandos dezelfde fout kreeg. Ik meen me te herinneren dat Eidos de Legacy of Kain-reeks heeft ontwikkeld/uitgebracht, dus de kans is groot dat het om dezelfde issue gaat. Bij die persoon werd het opgelost door nieuwe drivers voor zijn videokaart te installeren. Heb je dat al gedaan? Zo nee, dan zou ik dat als eerste doen
Maar waarom zou je met een screenshot wel dan het beeld krijgen? Maar de nieuwste drivers installeren kan nooit echt kwaad... Gewoon doen dus

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn x1600 pas 2 dagen dus heb de nieuwste software al geinstalleerd... :+

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Titelfix :)

Verwijder alle drivers eens en schoon je register op. Probeer het daarna nog eens met andere drivers om te kijken of dat effect heeft. Heb je al een reinstall van het spel geprobeert?

• peeter123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-11 19:56
Je scherm geeft aan dat het de refreshrate niet ondersteund of de gekozen resolutie niet ondersteund. (spel staat dan in die refreshrate/resolutie)

28x 430Wp ZW | Ecoforest EcoGeo 1-9 kW | Zehnder Q450 ERV

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:32

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dat "input not supported" is blijkbaar een melding van je scherm, en niet van het spel of windows. Waarschijnlijk heb je een tft scherm en probeert Legacy of Kain de refreshrate op meer dan 75 te zetten.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

1. Use the 'Run' command from the start menu and enter the command 'dxdiag.'
2. Select the 'More help' tab
3. Click the 'Override' button
4. Set the default refresh rate for DirectX games to your preference (I like 85). Be careful to not exceed the maximum refresh rate of your monitor at whatever resolution you will be running your games at. (Usually this will be 640x480 or 800x600 for Japanese 2D games in full-screen mode.)

google *O*

Je moet de refresh rate dus op 60 zetten als je een tft scherm hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door Twisted op 16-09-2006 20:36 ]

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Verwijderd

Topicstarter
Refresh rate op 75 is ook goed :9 /me is eigenwijs 8)7 Maar hij doet het nu _/-\o_ danku allen ten zeerste...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 20:49 ]

Pagina: 1