Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:46:
ja compiler errors. o.a. declaration syntax error,linkage specification not allowed, identifier expected,... Maar die kommen niet uit mijn programma maar uit een ander prog dat zig naast het mijne opent als ik mijn prog wil compilen
Kan je even op je spelling letten, want dit is zo niet leesbaar.
het prog begint zo(_config):
/*
*
* Copyright (c) 1994
* Hewlett-Packard Company
*
* Copyright (c) 1996,1997
* Silicon Graphics Computer Systems, Inc.
*
* Copyright (c) 1997
* Moscow Center for SPARC Technology
*
* Copyright (c) 1999
* Boris Fomitchev
*
* This material is provided "as is", with absolutely no warranty expressed
* or implied. Any use is at your own risk.
*
* Permission to use or copy this software for any purpose is hereby granted
* without fee, provided the above notices are retained on all copies.
* Permission to modify the code and to distribute modified code is granted,
* provided the above notices are retained, and a notice that the code was
* modified is included with the above copyright notice.
*
*/
Dit zijn gewoon commentaar lijnen, daar zijn we dus niet veel mee...
Het kan zijn dat ik mijn prog niet op de juiste plaats begin te schrijven, waar moet ik het schrijven als ik begin? zit ik juist?(waar die kruisjes staan)
Misschien is het gewoon beter om er even een boek of een tutorial bij te pakken, en te beginnen vanaf nul. Ik heb zo een beetje het idee dat je maar wat aan het klooien bent zonder dat je eigenlijk snapt wat je aan het doen bent.
(PS: code post je best tussen code-tags).
Daar waar die kruisjes staan, daar zou je op 't eerste zicht idd kunnen 'beginnen', aangezien dat je main is. Echter, voor zover ik het zie, is dit helemaal geen console applicatie: je hebt een Form class, en je hebt daar zelf die main method in de constructor gezet ? ... Tja, op die manier gaat het idd niet goed werken.
Ben je zeker dat je als project type 'console application' of iets dergelijks gekozen hebt ? (Ik heb hier geen C ++ Builder)
[
Voor 27% gewijzigd door
whoami op 17-09-2006 11:53
]