Hoe moet ik een Apple ID account maken met de rabobank? want bij de opties staat alleen Visa en Mastercard en nog wat amerikaans gedoe volgens mij, maar kun je geen account maken als je bij de rabobank zit?
Ik heb een account in iTunes via Click & Buy van Firstgate, werkt prima hier.
http://clickandbuy.com/NL/nl/
http://clickandbuy.com/NL/nl/
:D/-<
Erg belangrijk als je firefox gebruikt:
Bij mij werkte de op de clickandbuy site gesuggereerde user agent switcher plugin niet.
Als bij de itunes registratie automatisch je firefox wordt geopend, is het zaak de URL te kopiëren en in internet explorer (start->uitvoeren->iexplore) te plakken.
Bij mij werkte de op de clickandbuy site gesuggereerde user agent switcher plugin niet.
Als bij de itunes registratie automatisch je firefox wordt geopend, is het zaak de URL te kopiëren en in internet explorer (start->uitvoeren->iexplore) te plakken.
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Blur.
[ Voor 94% gewijzigd door carfreak02 op 02-05-2008 23:42 ]
Beste mede Tweakers,
Ik heb een vraagje over het gebruik van de iTunes stores in combinatie met een Click & Buy account.
Iedere keer wanneer ik me wil aanmelden verschijnt de melding:
"Deze apple-ID is nog niet gebruikt met de iTunes store"
"Controleer uw account informatie"
De enige 2 opties die er zijn zijn recensie of anuleer.
Wanneer er op recensie wordt geklikt moet er worden gekozen welk betaalmiddel er moet worden gebruikt. Als er hier wordt gekozen voor Click & Buy, moet je op ga verder klikken en opent de click & buy site waar je iTunes toestemming geeft om aankopen te mogen afschrijven.
Wanneer ik op deze site op bevestigen klik, opent de apple pagina waar itunes gedownload moet worden.
Dit heb ik al meerdere malen gedaan, maar ik kom niet verder.
De click & buy account is geverifieerd.
Kan iemand me vertellen wat ik hier het beste kan doen?
Ik heb een vraagje over het gebruik van de iTunes stores in combinatie met een Click & Buy account.
Iedere keer wanneer ik me wil aanmelden verschijnt de melding:
"Deze apple-ID is nog niet gebruikt met de iTunes store"
"Controleer uw account informatie"
De enige 2 opties die er zijn zijn recensie of anuleer.
Wanneer er op recensie wordt geklikt moet er worden gekozen welk betaalmiddel er moet worden gebruikt. Als er hier wordt gekozen voor Click & Buy, moet je op ga verder klikken en opent de click & buy site waar je iTunes toestemming geeft om aankopen te mogen afschrijven.
Wanneer ik op deze site op bevestigen klik, opent de apple pagina waar itunes gedownload moet worden.
Dit heb ik al meerdere malen gedaan, maar ik kom niet verder.
De click & buy account is geverifieerd.
Kan iemand me vertellen wat ik hier het beste kan doen?
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Verwijderd
Nederlands Creditcards werken gewoon, hoor (Visa zit in Diemen en Mastercard is niet aan te ontkomen zoals banken die dingen aansmeren zo aan te vragen meestal via je eigen bank)Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 18:37:
Hoe moet ik een Apple ID account maken met de rabobank? want bij de opties staat alleen Visa en Mastercard en nog wat amerikaans gedoe volgens mij, maar kun je geen account maken als je bij de rabobank zit?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2008 23:52 ]
Pagina: 1