exchange 2003 crash, wel backup bkf

Pagina: 1
Acties:

• MDVej
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10-2025
Hallo,

Mijn exchange 2003 server is vandaag gecrashed. Gelukkig heb ik wel een recent .bkf bestand van alle email etc. Nu wil een van de gebruikers zo snel mogelijk oude mail inlezen, omdat hier informatie instaat die hij nodig heeft. Is het mogelijk om het .bkf bestand uit te lezen en informatie van een specifieke gebruiker in een .pst bestand te zetten?

Bedankt voor jullie reacties.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Kan met ontrack powercontrols. :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
recovery storage group aanmaken en daarin de bkf restoren, vervolgens met exmerge de inhoud uit die mailbox in een pst gieten en weer importeren in de gewone DB

ontrack powercontrols leest alleen .mdb files uit :) en geen bkf

A wise man's life is based around fuck you

• MDVej
Zwelgje schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 18:44:
recovery storage group aanmaken en daarin de bkf restoren, vervolgens met exmerge de inhoud uit die mailbox in een pst gieten en weer importeren in de gewone DB

ontrack powercontrols leest alleen .mdb files uit :) en geen bkf
Dus het kan niet zonder eerst de hele bkf te restoren?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
MDVej schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:14:
[...]

Dus het kan niet zonder eerst de hele bkf te restoren?
of je moet in die bkf al de .mdb files hebben staan, iets wat je waarschijnlijk niet hebt, je hebt de gegevens om de 'information store' terug te zetten.. dat gaat via ntbackup naar exchange via de win32 api's

A wise man's life is based around fuck you

• MDVej
Zwelgje schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:29:
[...]

of je moet in die bkf al de .mdb files hebben staan, iets wat je waarschijnlijk niet hebt, je hebt de gegevens om de 'information store' terug te zetten.. dat gaat via ntbackup naar exchange via de win32 api's
Oké, ik zal dus inderdaad moeten restoren. Heb je enig idee hoe het zal zitten met wachtwoorden etc? Heb ik die nodig om weer in de mailboxen te komen? Want die stonden in het windows domein, deze ben ik dus kwijt...

[ Voor 4% gewijzigd door MDVej op 16-09-2006 20:03 ]

Pagina: 1