Disk quota exceeded

Pagina: 1
Acties:

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Hey,

Mjn webserver (die gehost wordt bij Digitalus en Ensim als controlpanel gebruikt) is helemaal leeg, maar met het uploaden geeft hij aan "Disk quota exceeded".

Er staan geen e-mails meer op de server en in het controlpanel geeft ie aan dat ik 180MB van de 160MB heb gebruikt terwijl ik dus helemaal niks meer op de server heb staan :s.

Weet iemand hoe dit kan en wat ik kan doen (bellen naar webhoster kan maandag pas weer, dus vandaag deze vraag)?

Alvast bedankt.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Verborgen bestanden? Doe eens list -Al met een FTP-client?

We are shaping the future

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Het is mij wel eens overkomen bij shared-hosting dat de host zijn zaakjes niet op orde had en dat het daar fout zat. Bij sommige control-panels worden de quota niet realtime bijgehouden, omdat dat een hoge load zou geven. Mijn host heeft dat bijvoorbeeld en lost het op met een cronjob 's nachts.

Je kan ook je database nog even checken, alhoewel dat me sterk lijkt. Buiten deze dingen houdt het voor jou snel op ben ik bang en zal je het probleem bij je host neer moeten leggen :)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

sommige hostingproviders rekenen de logbestanden ook mee, kijk eens of je daar bij kan.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

nevermind

[ Voor 82% gewijzigd door Wacky op 16-09-2006 19:16 ]

Nu ook met Flickr account